hele dag huilen, help!

Hallo,

Ben echt even een beetje wanhopig. Stijn is nu 12,5 week oud en zowel gister als vandaag blijft hij maar huilen. Normaal is hij een heel blij en vrolijk jongentje en huilt hij eigenlijk heel weinig, maar wat er nu aan de hand is... ik weet het even niet meer.

Vannacht ging het redelijk, hoewel hij van 4 tot 6 heeft gehuild, voornamelijk mopperen, maar genoeg om zelf van wakker te liggen. Je kunt dus wel stellen da tik nu kapot ben. En dan dat huilen nu.... ik ben met hem gaan wandelen, want dat hielp altijd nu ben ik na vijf minuten terug gegaan omdat hij de hele buurt bij elkaar huilde. Met hem op de arm lopen helpt niet. Ik bied steeds de borst aan maar daar heeft hij ook niet echt interesse in. IN de box wil hij niet, in de wip stoel niet; dansen niet, zingen niet.

HELP!!!
Volgens mij heeft hij gene pijn, heeft hij genoeg gegeten, geen vieze luier. Hij sliep even maar huilt nu weer...

Carina

Weet je zeker dat ie geen pijn heeft? Geen krampjes of iets dergelijks?
Misschien toch gewoon cinababy geven, doe ik als ik niet weet wat er aan de hand is, en ze valt ervan als een blok in slaap.
Spul is van vsm.
Misschien hheft ze wel last van een sprongetje weet het ook niet.
Moet nu even kleintje voeden, die begint nu ook te mopperen.
X

Als dat zo blijft, zou ik toch even naar de dokter gaan denk ik. Als hij dat anders nooit doet en nu opeens 2 dagen... Liever een keertje te vaak dan een keertje te weinig, toch?

Sterkte!

Eveline

Een kindje van 12 weken maakt weer een nieuw -sprongetje- / ook wel de regeldagen genoemd! (lees het boek 'oei ik groei' maar es)

Dat betekent dat jouw kindje bezig is met het afronden van een nieuwe ontwikkeling, en kan hij weer iets meer. Bijvoorbeeld iets vastpakken of in zijn mond stoppen etc.
Let maar eens op, na zijn huildagen kan hij ineens iets wat hij daarvoor nog niet kon!

Mijn zoontje heeft ook net een paar 'regeldagen' gehad, dan is ie ontzettend huilerig en eigenlijk geen land mee te bezeilen. Nu ist weer over en weer happydepreppie! ;-)

Best logisch eigenlijk, die kleine pukkies moeten zoveel leren en er komt zoveel op ze af! De enige manier om dit te verwerken is: brullen!

Terug
Bovenaan