Hele dag misselijk en zwak, hoe krijg ik genoeg voedingsstoffen binnen?

<p>Hoi allemaal!</p><p>ik ben dolgelukkig dat ik nu 7 weken zwanger ben van ons eerste kindje! <br />Helaas heb ik de pech dat ik gedurende de hele dag, super misselijk ben. Ook moet ik af en toe overgeven.</p><p>ik krijg momenteel veel te weinig binnen en ben ook 2 kg afgevallen. De huisarts heeft gecheckt of ik aan het uitdrogen ben, maar dat is gelukkig niet zo. Ik heb vanochtend een zetpil, speciaal voor zwangere vrouwen en voorgeschreven door mijn ha, gebruikt en dit werkte eventjes, maar helaas niet voor lang.</p><p>Hoe zorg ik er voor dat ik genoeg binnen krijg voor de kleine? Wil niet dat die iets te kort komt natuurlijk! <br /><br /></p><p>liefs, </p>
 
Oké ik heb de zetpillen gekregen. Was heel hoopvol maar rond 2 uur was hij uitgewerkt en heb al weer heel erg moeten braken. 


Heb er ook maar 6 gekregen dus moet daarna denk ik weer overleggen met de Ha. Wat eet jij? Of ja, probeer je te eten?
 
Heb je ook dat alleen al het denken aan eten, je ziek maakt? ? 
 
Je kindje neemt wat het nodig heeft. Het belangrijkste is dat je vocht binnen probeert te krijgen en te houden! Als dat niet het geval is, dan trek je bij de huisarts aan de bel. Afvallen is ook helemaal niet erg
 
Je kindje neemt idd wat hij nodig heeft! Hoe bizar ook..
Collega van mij had HG tijdens haar zwangerschap. Is énorm afgevallen, meerdere malen voor lange tijd opgenomen in het ziekenhuis en het kostte serieus bijna haar leven, geen geintje. Zó extreem ziek!! Maar haar dochter woog bij geboorte 4340 gram!! Terwijl ze zelf enorm afgevallen was, echt broodmager. Ze at NIKS, alleen hetgene wat ze in het ziekenhuis gedwongen moest eten. 
Dus hoe slecht je er zelf ook aan toe bent, je baby pakt écht wat hij nodig heeft en groeit gewoon! 
Sterkte! Hopelijk gaat het binnenkort wat beter!
 
Wat vervelend zeg. Eet je regelmatig kleine beetjes? Drink je aquarius lemon? Werkt vanille vla? Eventueel gember pillen die je bij holland and barret kan halen voor de pieken?
Vocht is inderdaad belangrijker, maar probeer toch regelmatig te eten in kleine beetjes. 
Meestal wordt het na een week of 14 echt beter, hopelijk kun je je daar aan vasthouden. Sterkte! 
 
Lastig hè. Kun je het al wel wat delen met mensen om je heen?
ik had tot 20 weken altijd overal een emmer staan.. in het begin kon ik geen groenten verdragen, alleen tomaat..
De gynaecoloog maakte zich daar niet druk om! Zolang je voldoende vocht binnen krijgt, en geen fors ondergewicht hebt en niet teveel afvalt, komt het echt goed! 


De dag van mijn 20 weken echo gaf ik voor het laatst over, daarna was het klaar.
Maar de kleine neemt het wel.. en de kilo's, die gaan er later echt aankomen!
 
 
Terug
Bovenaan