Hele dag misselijk

<p>Hi, ik ben nu 5 a 6 weken zwanger en sinds een week zooooo misselijk. Ik hoef gelukkig net niet te spugen, maar de misselijkheid is de hele dag door. Ik ben momenteel op reis en heb een bijbaantje in de horeca. De reisplannen zijn natuurlijk gewijzigd en we gaan eerder naar huis over 2 maanden. Ik denk er zelfs misschien aan om nu al te stoppen met mijn baantje want ik kan alleen maar liggen en eten en koffie serveren maakt het nog erger. Herkennen mensen dit om ook de hele dag door misselijk te zijn? Ik volg alle tips maar niks helpt. </p>

Niks aan he? Ik was inderdaad ook de hele dag misselijk. Maar moest ook overgeven. Dat luchtte soms ook juist wel op. Lijkt me beroerd als je misselijk bent en je kunt niet overgeven. 
Ik heb het gehad tot 16 weken, dus je kunt er voorlopig nog wel last van hebben. 
Het is even echt super vervelend, ik zat er soms ook wel doorheen, maar je kunt het! Gefeliciteerd in ieder geval! Het wordt wel weer beter na zoveel weken. :)

Bij mij hielp niets helaas. Overgeven luchtte inderdaad soms op. Ik heb tot week 21 dagelijks boven de wc gehangen.
Hoe doe je het op reis wat een verloskundige betreft? Even nieuwsgierig hoor ;)

Hi, ah wat vervelend. Ja ik zou willen dat ik kon spugen (denk ik) dan zou het er even uit zijn. Maar het is constant en het was hier ook nog 40 graden zonder airco... Ik ben in Australië dus qua dokters best makkelijk omdat het een westers land is dus dat is wel fijn. Maar heb wel heel veel zin om lekker naar huis te gaan!

Ja dat er doorheen zitten ken ik, en dan ben ik pas op week 6... Het is het allemaal waard alleen soms moet ik dat gevoel echt weer even bij mezelf aanpraten omdat ik gewoon bijna niet meer weet hoe het voelt om niet misselijk te zijn. Zo vervelend.. Thanks voor je reactie in ieder geval hoop dat alles goed is gegaan bij jou!

Hoi!
Ik ben nu 16 weken zwanger en sinds week 5 misselijk, ook veel moeten spugen. Wat bij mij helpt: Suprimal (pilletjes tegen wagenziekte), elk uur een klein beetje eten!!, s morgens de tijd nemen om rustig op te staan (ik zet mijn wekker eerder en eet liggend een crackertje en ga dan eerst zitten en zo langzaam richting uit bed gaan). Verder helpt gemberthee wel wat, vanille vla kun je ook proberen. Succes!

Terug
Bovenaan