Hele dag slaapt ze en heel de nacht wakker,weet het echt niet meer...

A

Anoniem

Guest
Hey meisjes,

Hier zit ik dus :)
Half twee s'nachts en met een babytje dat weer klaarwakker is en heel veel kabaal maakt :)
Weet de hele dag geslapen en ik heb altijd gehoord dat als ze slapen je ze moet laten slapen dus dan doe ik dat maar,maar waarom mag ik niet slapen als ik dat wil :)
Ik zet haar nu altijd s'avonds in bad omdat ze dan moe zouden worden...
Wel de ene keer is ze dan ook echt moe ervan,doe het om acht uur en dan krijgt ze erna haar flesje.
Soms is ze dus echt moe en valt ze in slaap maar ze moet dan terug om 12 u eten en ja daarna is ze dan klaarwakker,soms is ze zelfs wakker na haar bad...
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen zodat ze s'nachts zou slapen in plaats van in de dag,ze is nu vrijdag 8 weekjes,is wel 5 weekjes te vroeg geboren,zou het daar mee te maken hebben?
Nu is ze dus goed kabaal aant maken maar niet echt serieus hoor,zo wat klagen en zagen en dan effe wenen en dan weer even stil,als ze dan begint te wenen durf ik zo eens zeggen van nee zenne da mag ni,niet kwaad of zo hoor maar soms helpt dit wel,voor vijf minuten toch :)
Als het echt is dat ze echt begint door te wenen dan neem ik haar meestal wat bij mij,ze heeft ook een fopspeen en met momenten als hij in haar mondje zit dan is ze wel even stil,maar dan valt hij uit haar mond als ze in slaap valt en ja als ze dan beseft dat hij weg is dan huilt ze,ik heb al een paar keer ze dan bij mij in bed genomen want als hij er dan uitvalt kan ik hem er diect trug instoppen anders moet ik zoveel uit bed he:)
Maar in men bed nemen doe ik dan ook niet zo graag want als ze dit dan weer gewoon word dan kan ik dat weer gaan afleren binnenkort,maar als ze zo echt een hele nacht zo onrustig is dan denk je van pff zal het maar doen want anders kan je zelf ook niet slapen he...
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen voor dat ze toch ietsje zou slapen snachts.
Ik hoor wel soms dat kindjes van 6 weken zelfs al doorslapen en zo,dat zal hier nog niet zo snel zijn denk ik :)
Ze moet dan om 12 u haar flesje hebben en dan moet ze terug om 4 uur,ik durf soms dan wel eens om 3 uur geven als ze zo onrustig is want daarna is ze dan toch meestal moe,maar soms als het is een goede nacht is dan slaapt ze eens tot 5 uur,maar meer als dat lukt niet,in de dag dan kan ze soms wel 4 uur zonder,ik had eens haar niet wakker gemaakt en ze bleef maar slapen dus ik maak ze nu altijd wakker.
Ik ga sevvens om 2 u maar een half flesje maken zodat ze dan al trug wat binnen heeft want ze heeft weer honger,ik weet dat dit het misschien nog erger maakt maar op deze moment en zo lang ik geen oplossing heb,zal ik niet anders kunnen als ik zelf nog wat wil slapen,als iemand tips heeft,altijd welkom hoor:)

Liefs wanhopige orchideke :)

AAAAAAAARRCHHHHHHHHHHHHHHH

ROT FORUM

Ik heb net een heel lang verhaal voor je getypt en alles is weg.

Sorry Orchideke, ik probeer het later nog een keer.

hmmmm, Ik word gek geloof ik.

Dit lullige rot stukje komt er wel in te staan en mijn lange verhaal niet.

Hey,das lief hoor,ja tis hier iets tegenwoordig he,heb wel tien keer moeten proberen eer
ik hier geraakte :)
Vandaag is de mevrouw van kind en gezin geweest en ik had het tegen
haar ook verteld,ze zei zo..ja ze mag stilletjes aan toch naar 5 voedingen,ik verschoot mij bult...dyenthé krijgt dus nog altijd 7 voedingen,dus ben ik sinds vandaag dan maar zelf naar zes voedingen overgeschakeld,zal de eerste dagen wel moeilijk zijn want ze is gewend van om de drie uur te eten en ja nu om de vier uur zorgt voor wel wat problemen maar zal binnen enkele dagen zal ze er wel aan gewoon geraken he..
Ik heb ook naar mijn kinderarts gebeld want ze krijgt nog altijd prematuren voeding en ze woog vandaag 3kg740 dus vond wel dat het stilaan tijd was om over te schakelen naar een gewone pap,want ik moet pas binnen twee weken naar de kinderarts en ja das nog zo lang he...
Nu mag ik sinds vandaag van die andere pap al 1 flesje geven om ze het gwn te maken,maar ik doe het nu zo,een flesje van de een en dan een van de andere en zo wissel ik dan af en dat lukt tot hier toe heel goed,ze drinkt ze graag percies of ze proeft het niet :)
Nu heeft ze daarjuist 120 gedronken en normaal moet ze 90 en mag 105 dus das heel goed he,nu moet ze deze nacht om 2 uur trug drinken en heeft om tien uur gehad en ben is benieuwd hoe het nu deze nacht zal zijn want die van kind en gezin zei dat ze met normale pap normaal langer zou toekomen,ben echt zo benieuwd maar zal het morgen laten weten hoor,en ja voor die uitleg,kan geen kwaad hoor,moest je ooit nog is de moed hebben dan doe je het maar eens :)
Ik ga voor de zekerheid maar even dit kopieren moest het niet lukken,moet ik niet alles opnieuw tijpen he :)

Liefs orchi

Hou je kindje overdag zoveel mogelijk wakker.
En als ie 's nachts huilt gewoon laten huilen.
Ik weet het het gaat door merg en been maar je kindje word er vanzelf moe van en valt dan in slaap.
Hou dit echt vol!!!
Want nu heb je een nacht leven en daar went je kind echt aan.
Ik heb er zelf ook last van gehad maar je kindje heeft het snel door hoor (3 a 4 dagen).
Probeer het echt want je gaat er zelf ook kapot aan.

succes!!!!!!!!!!

Groetjes mirjam (ruy 8 weken)

Terug
Bovenaan