Hele drukke baby in buik

Hoi dames. Ik ben 28 weken zwanger op het moment en heb een heel druk kereltje in me buik. Vaak genieten hoor echt maar laatste week is hij zo druk en krachtig dat het zeer begint te doen. Ik slaap snachts ook bijna niet gemiddeld 3 uurtjes. Heen en weer lopen "wiegen" werkt vaak niet. Nu vermijd ik chocola en cola want ik las dat hij daar drukker door kon worden. Eind van de dag heb ik echt een warme douche of kruik nodig en ben ik helemaal op. Heeft iemand een idee hoe je je kleintje wat rustiger krijgt?

Haj,

heel herkenbaar! Ik ben nu 39 weken en gelukkig bijna klaar.

hier ook erg onrustig gedurende de gehele zwangerschap. Alles geprobeerd! Enige wat hielp was in bad en zwangerschaps zwemmen :)

succes

Hoi,

Hier ook dik 33 weken zwanger en mijn kindje beweegt ook heel veel ze heeft dagen dat ze bijna de hele dag door beweegt en sommige bewegingen zijn behoorlijk pijnlijk maar het is wel een teken dat het goed met haar gaat en daar doe ik het voor... er is helaas niet zo heel veel wat je kan doen dat je kindje rustiger word al kan een warm bad of douche helpen... ik merk ook dat ik steeds vermoeider er van word en heb het gevoel dat ik bont en blauw ben van binnen... nog even volhouden!!

Terug
Bovenaan