hele drukke baby

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Misschien een beetje rare vraag maar ik dacht doe toch een poging want misschien heeft iemand tips?!
Ik ben nu 30 weken zwanger van de 2e en de baby is zo enorm ontzettend druk!!!
Of ik   nu lig loop sta of zit de kleine is al-tijd druk! Heeft iemand misschien tips waarmee ik hem/haar soms iets rustiger kan krijgen? Mijn handen op mijn buik helpt ook niet dat vind  hij/zij juist enorm leuk want dan moeten we ff samen spelen hahaha... Het is natuurlijk ontzettend fijn om mijn kindje te voelen en zo veel contact met hem/haar te hebben,  maar soms is hij/zij echt (iets te) druk.........Nou heb ik een smalle baarmoeder dus veel ruimte is er ook niet voor de baby.
Nou ja in ieder geval wie weet heeft iemand tips voor mij?

Liefs Jess

Hoi,

Ik begrijp het wel dat het niet altijd fijn is, maar probeer er toch van te genieten. Als je niet zoveel voelt ga je je toch zorgen maken. Ik hoop voor jou dat hij na de geboorte iets rustiger  is (hihihihi)..... Ben maar blij dat hij/zij zo druk is.....

Groetjes en succes....

Jolanda

Hoi Jess,

ik heb ook een hele drukke baby in mijn buik.
Dit is al vanaf week 25 en ben nu 28 weken en 1 dag.
De verloskundige zegt dat het geen kwaad kan>
is beter als dat je niks voelt.
Maar tips had ze niet.
Soms vind ik dit ook wel erg irritant e soms pijnlijk.
Omdat de kleine al met het hoofd naar beneden ligt komt het regelmatig met de handen tegen het schaambeen en is geen fijn gevoel soms pijnlijk.
Ik hoop dat het binnenkort rustiger wordt omdat de kleine nu 2 cm per week ongeveer groeit en steeds minder ruimte krijgt om te bewegen.
Dus hoop dat het dan wel wat minder gaat worden dan nu.
Maar blijft wel elke dag bewegen want zodra ik een dag geen beweging voel van de kleine moet ik direct de verloskundige bellen.
Succes met de laatste 10 weken.

Groetjes Fanny

Hoi,

Misschien dat een muziekdoosje afspelen helpt? Of rustgevende muziek?
Dat hielp bij mijn kleine wel.
Succes en geniet nog even.

Liefs Reneke

Hoi hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties....Misschien ga ik inderdaad het muziekdoosje proberen kan hij/zij daar gelijk aan wennen....
Begrijp me ook niet verkeerd hoor ik geniet volop van mijn zwangerschap en het vele contact met mijn kindje, maar de linkerkant van mijn buik begint al helemaal beurs te voelen en das minder fijn haha...Onze eerste was ook druk in mijn buik (maar niet zo druk als deze) en dat was een hele makkelijke en rustige baby dus dat zegt idd niks...
Bedankt in ieder geval!
Liefs

hallo
ik ben nu 20 weken zwanger van de eerste bij mij is de kleine al 2 weken geleden begonnen met schoppen en erg aktief ook zelfs de verloskundige was er verbaasd over dat het nu al is en ook de hele dag door. als ik wil dat ik rust nodig heb dan laat ik mijn man zijn hand op mijn buik leggen dan is de kleine stil. het helpt wel als je wilt slapen ofzo. mijn man vind het wat minder dat de kleine niet schopt als hij zijn hand op mijn buik ligt. ik vind het niet erg want dat heb ik tenminste wat rust. ik hoop dat het bij jou ook werkt.
groetjes adrienne

Terug
Bovenaan