hele erg pijn in buik!

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik heb heel de week last gehad vaneen rommelend gevoel in mijn buik net of ik ongi moest worden!als ik cyclus heb van 30 dagen is dit pas over 2 weken!laatse cyclus was 48 dagen!ook
en vrijdag avond ineens hele erge pijn rechts in mijn buik dacht aan blinde darm ontsteking ook wat bruinige afscheiding gehad!maar n ee nacht slapen nergens last meer van!

iemand enig idee wat dit kan zijn???

liefs petra

Hey Petra,

de pijn die jij beschrijft hierboven heb ik altijd wanneer ik de eisprong heb, dus wie weet is/was het de eisprong?? lijkt mij wel..

Vorige maand had ik samen met jou 'last' van een lange cyclus, toch? Toen was onze laatste mens. op 14 december als ik het goed heb. Toen werd jij na 48 dagen ongi, maar bij mij nog steeds niets! Ik zit nu op dag 66... Sinds 12 dagen wel eindelijk mijn temperatuur omhoog (na 54 dagen wachten!) dus ik denk dat toen de eisprong is geweest. De red devils moeten binnenkort nu dus op bezoek komen, of niet natuurlijk... :)

groetjes, peterselie

hey,

nog niet ongesteld joh!bah!

als het mijn eisprong was is het deze maand niet raak geweest want dinsdag   en vrijdag geklust!en als het eisprong was zou dat vrijdag zijn geweest!

maar hoop alleen al dat cyclus normaal is! was begonnen met monnikspeper!
dus ben benieuwd!

hoop dat het bij jouw ook snel gaat komen hoor!

liefs petra

hoi,

zegge n dat je nu nergens geen last meer van heb is dus de goden verzoeken!
ondertussen weer heel de tijd rommelend gevoel in mijn buik en krijg nu ook zere borsten!

en dat terwijl ik pas over 2 weken ong moet worden!
snap er niets meer van!

liefs petra

He meiden!
Ik heb na mn klusweek gelijk zere borsten en last van mn buik....ik ben er nu wel aan gewend hoor maar wel erg vervelend als je toch elke keer weer ongi wordt!!!!!
Daarna vlak voor NOD komen de kleinere kwaaltjes: beetje misselijk, moe etc.
Dit is dan 2 weken lang dus weet hoe je je voelt want bij jou is je cyclus nog langer (ik 28 dgn)
xie maantje

Terug
Bovenaan