hele erge lange en onregelmatige cyclus en graag een kinderwens

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Mijn vriend en ik willen heel erg graag een kindje, we zijn daarom ook al flink aan het oefenen!
Maar ik heb zn onregelmatige cylcus, ik ben sinds december vorig jaar gestopt met de pil. Sinds die tijd ben ik pas 2 keer ongesteld geworden. 1x begin feb en 1x eind april.
Ik voel me hierdoor super onzeker en hoop dat ik wel een eisprong heb. ben nu sinds de laatste keer dat ik ongi ben geweest begonnen met temperaturen en heb nog steeds geen eisprong gehad. Dus nog maar afwachten.

Zijn hier nog meer vrouwen die last hebben van zn lange cyclus???

Ik kijk vaak op dit forum en dacht laat ik nu eens mijn verhaal vertellen.

Groetjes

Hoi Waantje,

Vervelend he die lange cycli. Ik heb ook zo'n lange cyclus. De laatste waren 84, 72 en 59 dagen. Nu zit in inmiddels op dag 40. Ik weet wel dat ik mijn eisprong al heb gehad. Dus het ziet er naar uit dat ook deze keer mijn cyclus weer korter wordt. Misschien vind je het leuk om mee te praten op "menstuatie wanneer kom je nou?". Daar zitten meer meiden met een heel lange cyclus.

Groetjes Mariska

haa Mariska,

Dat is idd ook een lange cyclus. Ik hoop voor je dat die nu idd korter is. Hoe weet jij dat je je eisprong gehad hebt? Voel je die? of doe je temperaturen?
Ik zal eens kijken op dat onderwerp. Ben je al lang bezig?

groetjes waantje

Hoi Waantje,

Ik heb ben inderdaad aan het temperaturen gegaan. Omdat ik graag wilde weten of ik idd een eisprong had of niet. Plus dat ik ook wel kan voelen of ik een eisprong heb, als ik denk te voelen dat de mijn ei eraan komt, dan gebruik ik een ovulatietest. Dan weet ik dat de eisprong eraan zit te komen. En met temperaturen kan je achteraf bepalen of je een eisprong gehad hebt. Kijk hier maar een rond bij de verschillende onderwerpen, want ook over temperaturen en ovulatietesten is al veel geschreven.
O,ja we zitten in ronde 7, maar we zijn nu al wel een jaar bezig. Ik ben mei 2007 al gestopt met de pil.  Succes en groetjes, Mariska

Hoi Waantje,

De zwanger worden tabletten van de etos werken bij mij heel erg goed voor een kortere en regelmatige cyclus, ze bevatten allerlei stoffen die daar voor zorgen. Misschien helpt het bij jou ook? Groetjes Gwen

Haa,

Gwen bedankt voor de tip ik ga het ook maar eens proberen. Had je eerst ook zn onregelmatige cyclus? En heb je nu een regelmatige gekregen door die tabletten?
dat zou wel fijn zijn als het daarmee lukt om een regelmatige cyclus te krijgen.

mariska, tja een jaar is ook al een lange tijd, maar de rondes duren zo ook langer he als je zn lange cyclus hebt. Tja gedult is een schone zaak, erg is dat zeg ik moet er niet aan denken om nog zolang te moeten wachten. Nou ik hoop dat het vlug eens raak bij je zou zijn, Bij iedereen natuurlijk op dit forum want iedereen wil graag een kindje.
toch vind het ik fijn om er op dit forum over te kunnen praten en te lezen dat je niet de enigste bent met zn probleem.

Succes allemaal
Waantje

Hallo,

Misschien is Teunisbloemolie wat voor jullie, die tabletten kan je ook gewoon bij de drogist halen. Hierdoor krijg je ook een meer regelmatige cyclus.
Ik ken nu 4 mensen die er mee zwanger zijn geraakt, incl. ik zelf.
Je kan het altijd proberen, het kan geen kwaad.

Succes meiden!!

Terug
Bovenaan