Hele fijne trouwdag Tika!

Hallo Tika,

Ik weet niet of je het nog leest, misschien kun je van de zenuwen vanacht niet slapen ? dan wil ik je hierbij een hele fijne trouwdag toewensen ook je as. man, geniet ervan want het gaat allemaal zo snel op zo'n dag.

Ook een hele prettige Honeymoon naar Turkeye gewenst en we lezen je verhalen wel weer als je terug bent!

Veel plezier!! en alvast gefeliciteerd bruidspaar.

Groetjes:Chili

Lieve Tika,
Toen ik vanmorgen opstond scheen hier al volop de zon. Ik dacht meteen aan jou en je manneke. Ik weet zeker, dit wordt een super mooi dag. Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen.
Liefs, Ank

Hartstikke bedankt allemaal!!! Nou een geweldige dag is het zeker geworden! Ik had helemaal gee last van zenuwen en alles liep perfect! Mijn mannetje zag er gewldig uit en ik voelde me zelf ook zo geweldig! Het weer was idd heerlijk. "s ochtends was het een beetje bewo9lkt (perfect voor de foto's) en toen we terug kwamen van de foto's begon de zon te schijnen en die is niet meer gestopt! Was zelfs verbrand op me schouders.......We hebben heerlijk gegeten met een hele fijne groep mensen en 's avonds geweldig gefeest!!! Het was toppie, ik heb heel de dag lopen stralen en ben er nu nog helemaal vol van!!! We hebben al wat foto's gezien en die zijn fantastisch! Kortom het was een geweldige dag (en nacht ;-) hihihi)
Bedankt, dat jullie aan ons gedacht hebben.........

Terug
Bovenaan