Hele lichte streep

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik wordt gek, 13 juli is mijn nod.
Zojuist getest, ik dacht niks te zien.
Maar mijn vriend kwam mij halen en ja hoor een hele lichte streep. Je ziet de 2 buitenste strepen maar de binnenkant is wit. Wat betekend dit?

Fijne zaterdag

Ik zou zeggen een streep is een streep, maar dit is wel een raar iets...
Morgen of overmorgen nog een keer testen? Of toch echt tot je nod wachten is nog het best...

Spannend!!!!!

Liefs Daisy

Kan ook niet precies uit leggen hoe het eruit zag,
volgends mijn vriend is het gewoon een hele lichte streep ook de binnenkant is licht

Van de week nog een keer testen. Dinsdag is je NOD, dus het kan zijn dat je net te vroeg was met testen

succes

Oh...dat is spannend! Ik denk ook: een streep is een streep maar indd....je zou dinsdag gewoon nog een keer kunnen testen! Just to be sure! Ik duim voor je!

Gr Lynn

spannend meid.... probeer te wachten tot dinsdag en anders gewoon morgen ochtend nog een keer testen als je niet kan wachten...

liefs kim

Tja, kwam het streepje gelijk opzetten of pas veel later, want als de tijs verstreken is mag je hem niet meer aflezen. Ik heb datzelfde nl een keer gehad, dat hij na 30 min echt positief leek, maar toch niet zwanger. Welke test heb je gedaan (merk)? Ik zou idd morgen weer met ochtendurine testen en vanavond weinig drinken. Laat je het weten ???

Ik laat het weten.
Het streepje was er gelijk binnen 5 minuten.
Heb een vroege test gebruikt van 123
Minimaal 5 minuten wachten.

Terug
Bovenaan