Hele lichte / vage streep Zwangerschapstest

<p>Hoi Ik slik al ongeveer 8 jaar de pil. Ik word altijd op dezelfde dag “ongesteld” in mijn stopweek, behalve 2 weken geleden. Toen ben ik niet ongesteld geworden in mijn stopweek. Nu ging ik een dag later op vakantie en heb ik het gelaten voor wat het was omdat het allerlei redenen kan hebben niet te bloeden in je stopweek. Ik slik de pil dagelijks rondom hetzelfde tijdstip, geen diaree, geen overgeven, geen antibiotica niks niet. Na overleg met mijn vriend vanochtend toch maar een test gedaan</p><p>Nu verscheen er eerst een duidelijke streep in het controle venster dat de test goed is gegaan. Vlak erna verscheen een hele vage heeeeeeel licht roze streep in het tweede venster. Hij is zo ontzettend licht dat ik niet geloof dat dit kan betekenen dat ik zwanger ben. Graag jullie advies. Het is vergelijkbaar met de foto in de bijlage (eigen foto lukte niet om toe te voegen)</p><p></p>

Hoi! 

als er direct erna een hele lichte streep verschenen is denk ik toch dat ik je kan feliciteren met je zwangerschap. 

Het kan zijn dat als je de test met ochtend urine doet (mocht je dat niet hebben gedaan) hij duidelijker is. Als de innesteling nog maar net plaats heeft gevonden is het HCG gehalte nog niet zo hoog en kan er zo'n licht streepje verschijnen!

Dat is duidelijk een lichte streep. Gefeliciteerd! Er bestaat een hele kleine kans dat sommige vrouwen ondanks correct slikken van de pil toch zwanger raken. Hopelijk is het kindje wel gewenst! Veel succes verder!

Hoi, ik zie de foto helaas niet maar ook een lichte streep met kleur betekent inderdaad dat er hcg is waargenomen. Het lijkt erop dat je dus inderdaad in verwachting bent.

Zie geen foto en begreip ook dat het een voorbeeld foto van internet is? Via mupload.nl kun je een foto uploaden en de link hier delen niet de fora link want die werkt niet ☺️ 

Een streep is een streep, maar als je twijfel doe een test met zwanger niet zwanger van clearblue ik zag soms namelijk strepen terwijl ze er niet waren 

Hoii ik heb ook zo een soort gelijke verhaal ik had namelijk de implanon voor nog geen 2 maandjes en toen overgegaan op de pil die ik en keer of 2 heb ingenomen toen ook helemaal gestopt dat is nu ongeveer 3 maandjes terug hoop dat iemand mij kan helpen ik heb sinds een paar dagen steken alsof mijn menstruatie opgang komt en ik heb veel afscheiding net als snot is het ben vandaag 6 dagen te laat voor de menstruatie en doe vandaag een test maar die is heel vaag ?? Hellluuupp!!!!

Terug
Bovenaan