Hele makkelijke baby, maar toch dood moe

<p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p>3 maanden geleden ben ik bevallen van een hele lieve makkelijke vrolijke baby die eigenlijk alleen maar huilt als zij honger heeft.. ik kan overal naar toe en ze is totaal geen “last” ze slaapt heel goed ze sliep al best wel snel door. </p><p>Maar toch ben ik soms echt dood moe, en heb ik nergens fut voor. Herkennen jullie dit? En weten jullie misschien wat het kan zijn? </p>

Dat zijn zeer waarschijnlijk je hormonen. Ik heb ook echt enorme vermoeidheid gehad en mijn dochter is ook heel makkelijk. Toen ze een maand of 5-6 was werd het een stuk minder. 
Je kunt altijd bloed laten prikken om te kijken of je waardes goed op pijl zijn. 

Hoi, hoe ben je bevallen? Is jouw ijzergehalte toen gecheckt? En misschien je vitamine d? 
Het kan van alles zijn. Ik zou toch even overleggen met je huisarts. 

Bedankt voor jullie snelle reactie!
zo stom dat ik zo moe ben, terwijl ik wel goede nachten maak voor iemand die een baby heeft haha

ik ga denk toch even overleggen met de arts inderdaad. Heb een hele snelle thuis bevalling gehad. En ben weinig bloed verloren 

Ik heb ook een super makkelijke dochter (5 februari bevallen) maar ook nog doodmoe! Mijn ijzer was bij eindcontrole verloskundige goed (8,4). Dus denk toch hormonen of zo? Hopelijk wordt het wel snel wat minder, moet woensdag weer aan het werk ?

Ik ben nu bijna een maand aan het werk en vind het soms behoorlijk pittig. 
Ik laat dat alleen nooit zo merken, was na mijn bevalling ook snel weer in de weer, ik voelde me prima en deed daarom al veel zelf. Veel bezoek.. misschien is dat toch niet zo slim geweest ook..?

Het is ook niet niks. Mijn zoontje is ook heel makkelijk  maar je bent stiekem  toch de hele dag bezig  met voeden verschonen  badje spelen knuffelen etc toch is en word dat ook vermoeiend. plus het opruimen en schoonmaken  van je huis en werken .ik merk dat nu ook heel erg.  Ik vind dat een baby soms nog zwaarder is dan werken.  
Misschien een keer een dagje oppas regelen zodat je misschien  lekker even wat voor jezelf kan doen ? Ff lekker wat  slapen  of anere dingen voor de ontspanning of samen met je vriend/man

Terug
Bovenaan