hele nachten huilen ,huilen ,huilen

A

Anoniem

Guest
hoi mama`s

romee is nu 10 mqqnd oud en sinds een paarw eken is ze elke nacht wakker.
ze gaat om 7 uur op bed en tegen 23 uur is ze klaarwakker en dan valt ze weer in slaap tegen 3 4uur.

ze is echt aan t huilen ,maar als ik bij haar kom dan is ze stil en lacht ze naar me.

wat moet ik hier mee doen?????
ik ben zo vreselijk moe

helpppppppppppppp

Hoi,
Helaas ik kan er over mee praten. Wij zijn inmiddels 7 weken verder.
Dat zal jou niet veel hoop geven, sorry!
Amber wordt volgende week 1 jaar en we weten het ook niet meer. Wel gaan we niet bij de eerste kick naar haar toe, we wachten 10 minuten. Maar ze is meestal stil als je haar oppakt. Het gaat wel iets beter, want ze kwam soms meerdere keren per nacht nu nog maar 1 keer en soms slaapt ze zelfs door. Het rare is, ze was altijd overdag een moeilijke slaper, 's nachts ging het altijd goed. Het zullen wel nare dromen zijn of angst om alleen te zijn. Ze heeft geen speen of duim waar ze op sabbelt om zichzelf te troosten, alleen onze schouder.
Dus eigenlijk kan ik je niet helpen... Alleen maar dat je niet de enige bent en er meer mensen achter de donkere ramen aan het tobben zijn met hun kleintje!
Sterkte,
Sonja

Pffffffffffffff hier precies hetzelfde, je wordt er zo moe van als je zelf ook niet kunt slapen, maar ja de arme schat kan er ook niks aan doen dat er een sprongetje komt!!!
En ze krijgt ook weer een tandje erbij das ook niet fijn!!!
Ga smiddags nu zelf ook ff plat anders hou je het ook niet vol!!!
JAaaaaaaa 7 weken duurt deze sprong poeh  zeg, maar ja hoort erbij en het komt goed hopen we!!!
Jullie ook succes!!!

Liefs Sandy

Ons dochtertje is nu bijna 1 jaar. Ze heeft net haar prik gehad en is ook wat verkouden. Meestal kwam ze 1x in de nacht en na haar speentje en even omdraaien sliep ze weer verder. Nu is ze   wat hoesterig is verliest ze iedere x haar speen, dus dan ga ik meestal een aantal keer erheen. Je kan wel bezig blijven, dus ga ik erbij zitten. En dan vind ik het genoeg en leg ik haar bij ons in bed, hoef ik er niet steeds uit om haar speen te geven.
Gisternacht begon ze al om 2 uur, dus na veel pogingen lag ze 3 uur bij ons in bed. Vannacht om 4 uur. Ze slaapt dan lekker door tot half 8.Na iedere x speen geven. Gelukkig hebben we een breed waterbed en ze ligt heerlijk.En wij slapen ook weer  Ik leg ook wel eens een kussen onder haar hoofd. Ik denk dan voor als ze last zou hebben van haar oortjes...Ze is dan soms meteen stil. Ook kun je kussentje onder matras leggen. Het is te proberen toch?
Ik ben benieuwd wanneer ze weer doorslaapt in eigen bed, maar als ze een een beetje ziek zijn doe ik het zo. Ze slaapt vast wel weer een keer door. Je moet toch maar doen waar jeje een beetje goed bij voel toch. Ik laat haar ook niet huilen.

Inderdaad ook wel een leuk idee dat we niet de enige zijn die 's nachts in de weer zij..

Succes moeders...!

En waar zij de vaders eigenlijk???
Bij ons werkt dat niet zo 'snachts en hij moet natuurlijk 's morgens 7 uur de deur pas uit! heb ik maar 2 deagen in de week!

Als ik het zo lees, denk ik ook dat je last hebt van een sprongetje. Pff, die kunnen vermoeiend zijn, he? Christian had het vooral overdag, huilen en jengelen, tenzij ik hem aankeek, vasthad etc, dan grote smile... Maar zodra ik wegkeek, weeeeeeh! Zo vermoeiend! Hij heeft ook een nacht gehad dat hij om 3:00 klaarwakker werd en wilde spelen, roepen, schreeuwen en huilen omdat hij in bed moest blijven liggen...
Ik vond deze laatste erg heftig, hij heeft ook (voor het eerst, is eigenlijk een vreetbeer) bijna al het eten geweigerd behalve de fles.

Even een hart onder de riem: hier heeft het slechts 3,5 weken geduurd!! Opeens kon hij tijgeren en toen was het voorbij. Nu eet hij alles weer, vermaakt zich rustig een half uur in zijn eentje, laat zijn tandjes weer poetsen, valt zonder een kik te geven in slaap en slaapt door tot de volgende ochtend! Ik herkende mijn eigen kind bijna niet meer terug, ha ha!

Hou je taai, het gaat over. Maar in de tussentijd zou ik consequent proberen te blijven. Dus nacht = slapen/bedje, geen spelen, niet eruit etc...
Succes!

pffff pittig. Konden ze dna maar praten he.

heb je al een klein bedlampje, mobile boven het bed, knuffelbeestje? wie weet helpen die kleine simpele dingetjes nog wat?

Mijn zoontje is inmiddels 10 maanden oud en slaapt nog geen nacht door.
Wil ook alleen tussen ons in slapen,al valt hij wel in z'n eigen bed in slaap.
Huilen houdt hij rustig uren vol tot overgeven aan toe,dus dat gaat ook niet.
Ik houdt me er maar aan vast dat het uiteindelijk wel overgaat en maak me er niet meer druk om.
Goeie tips zijn wel altijd welkom!
Succes en inderdaad je bent niet de enige

Terug
Bovenaan