Hele nachten voedennnnn

Zijn er hier moeders die volledig bv geven en ook hele nachten aan het voeden zijn? Voor mijn gevoel leg ik mijn dochter (van bijna 4 maanden) snachts ieder uur aan. In de werkelijkheid zal dit wat minder zijn.... ;) Ik weeeeettt dat dit wel weer anders wordt maar het is best slopend. Mijn ogen staan op half 7. Gewoon even op zoek naar mede moeders/voeders ;)
 
Ja! Ik join the club. Hier een zoontje van inmiddels 6 mnd.. ook om de 2 tot 3u voeden. Met mazzel soms 4u.. pfffff
Bij onze andere zoon ook in het begin even maar dat hoort erbij.. dit is echt pff. Sterkte daar ook
 
Ons dochtertje sliep heel snel door .. maar besloot rond de 4 maanden ook weer iedere 2 a 3 uur te komen .. soms korter op elkaar ?‍?.. inderdaad vermoeiend maar ze zullen het wel nodig hebben denk ik dan .. maar toch hopelijk veranderd het snel weer ?
 
Heel herkenbaar! Begon ook weer erger te worden rond 4 maanden! Nu met 7 maanden is het weer 2 keer 's nachts en dat is dan te overzien! Verder als tip, niet dr meest gezellige, maar pak alvast wat slaap in de avond. Hier wordt over het algemeen goed geslapen na de voeding van half 7/7 uur en dan heb ik tot een uur of 11/12, dan begint bmhet eetfestijn. Ik ga dan soms gewoon om 8 uur slapen en als de baby dan onrustig is, dan zit mijn man tot voedingstijd met de baby!
 
Hier hetzelfde. Ben van 20u tot 08u met hem in de weer. Elke 2/3 uur eten geven en dan halfuur wachten tot hij diep genoeg slaapt om weg te leggen. Wordt er knettergek van
 
Ja! Bijna 5 maanden oud hier en ook zon gezellige eter! Gelukkig huilt ie niet en ik ga om 21.00 uir (of eerder) naar bed. Want ik heb er een van 2+ die ook niet doorslaapt:). Accepteren en sterkte!
 
Terug
Bovenaan