hele nachten wakker

mijn dochtertje is nu 2 nachten wakker alleen maar huilen terwijl ze erg moe is maar kan maar niet slapen ze sliep sinds ze geboren is elke dag van 8 tot 8 ik wwet niet wat ik moet doen of het door het weer komt of buikkrampjes dat weet ik niet ook overdag slaapt ze heel slecht ze ziet er niet ziek uit ze is nu 4 maanden.ik ga straks met vakantie ik hoop dat het dan over is heeft iemand hier ervaring mee.
 
Hoi Manal,

Mijn dochtertje van ruim 2 maanden sliep altijd na elke voeding overdag 3 uur achter elkaar.
Sinds 2 dagen wil ze overdag niet meer slapen, en huilt ze continue.
Ik denk dat ze veel last heeft van de warmte, want ze is ook hangerig en absoluut niet ziek.
Vanaf morgen wordt het gelukkig minder warm, ik hoop dat ze dan weer lekker gaat slapen.
's nachts slaapt ze overigens op de buik van mijn man, dat vind ze heerlijk en ze slaapt dan ook goed.

Groetjes,
Marjolein
 
Lijkt me heel waarschijnlijk dat dat door de warmte komt. Mijn zoontje wil de afgelopen dagen heel slecht slapen, pas rond 23:00 .

Vanavond was het wat eerder koel en is hij dus ook veel vroeger gaan slapen. Gelukkig maar!

Groetjes,
Helena
 
Terug
Bovenaan