hele ochtend al buikpijn...vrees het ergste

HI Leeuw,
das vervelend...hopen dat dit gewoon krampen zijn van een evt zwangerschap....want je hebt toch ook 2 emmy's teruglaten plaatsen...misschien dat zij druk aan het rommelen zijn....want je baarmoederspieren gaan nu nog harder te werk....
probeer je rustig te houden en ga niet van het ergste uit.

Denk positief!!!

gr
FF

Hoi Leeuw,

Ik las je stukje en ik dacht ik moet haar even moed in praten.
Ik ben pas weg van dit forum na 1,5 jaar hier rondgehangen te hebbben. Ik ben nu 12 wkn zwanger van de 1ste IVF (ik kom hier nog heel vaak hoor).
Ik had een paar dgn voordat ik mocht testen ook het gevoel dat ik ontzettend ongesteld ging worden. Terwijl ik die tijd ervoor echt helmaal niets voelde van een eventuele zwangerschap. Ik heb er echt een par dgn last van gehad, zelfs toen ik een positieve test in mijn handen had heb ik nog last van die krampen gehad.

Dus met ander woorden; hou moed meissie, het wil helemaal niets zeggen die krampen. Ze voelen precies hetzelfde aan.
Dit is je 3de poging hé, ik hoop zo voor je dat het deze keer gelukt is.

Ik  voor je.

Kruimel

Hoi Meiden,

Dank je wel voor jullie positieve reacties..

Helpt ernorm.. ik heb net ook wat bloed verloren.. buikpijn is al wat minder..

Misshcien innestellings bloed... Me lichaam houd me goed voor de gek..

Hoop dat het hierbij blijft, wat de duivels betreft hi

xx

Hoi Leeuw

Ik wil je een hart onder de riem steken. Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat je zwanger bent. Ik ben ooit zwager geweest en kan me herinneren dat ik ook ongi pijnen heb gehad en ik bleek gewoon zwanger te zijn. Ik zal de komende dagen hard voor je duimen.

Liefs

Lydia

Hallo leeuw,

Jee wat spannend zeg.... Ik kan me voorstellen dat je bijna gek wordt van de onzekerheid.
Ik ga in elk geval ontzettend hard voor je duimen en hoop dat het idd bij dat beetje bloedverlies blijft.
Toi toi toi

Liefs,
mama peet

He meiden,

Wat een gedoe he allemaal,

Kruimel had jij ook last van innestelingsbloed?
Dacht dat dat eenmalig was, nu heb ik de hele middag dat ik een beetje bloed verlies..

lekker smakelijk weer he..

Zit niks anders op dan afwachten, maar ja..

Hee Leeuwtje
Wat is dat schrikken zeg....Is het nu nog aan de gang of is het gestopt?
Hoop inderdaad dat het een innestelingsbloeding is of misschien blijft er 1 zitten ipv 2, dan kun je toch ook een klein bloedinkje krijgen?
Meis ik denk veel aan je en steek een extra kaarsje aan hoor!!!!

Terug
Bovenaan