Hele onregelmatige cyclus

Beste Lezers,

Ik heb altijd al een onregelmatige cyclus gehad.

Na het verwijderen van mijn Mirenaspiraal, ongeveer 9 maanden geleden, heb ik cyclussen varierend van 31 dagen tot 58 dagen...

Hierdoor is het lastig mijn eisprong te vinden.

Vorige cyclus was netjes 31 dagen, nu zit ik op cyclusdag 28 en nog steeds negatieve ovulatietesten..

Heeft dit invloed op het eitje en heeft iemand ervaring met zulke onregelmatigheid en zwanger worden?

Ik wil het natuurlijk op zijn beloop laten, maar het is wel erg lastig met zulke onvoorspelbare cyclussen..
 
Ik heb ook altijd onregelmatige cyclussen gehad.  Ik ben 4 keer zwanger geworden .
Ik gebruikte ovulatie testen zodat ik precies wist wanneer mijn eisprong was.  Want de ene keer was die op dag 16 en de andere keer op dag 26.
Voor mij was dat een te groot verschil om het om z'n beloop te laten.  Ik kreeg juist meer rust door die testen. Anders zat ik steeds te denken zal mijn ei al geweest zijn or niet 
Zo had ik elke cyclus wel een beetje zicht op mijn cyclus
 
Fijn te horen dat jij wel zwanger bent geworden met die onregelmatigheid!
Heeft dat uiteindelijk lang bij jou geduurd als ik vragen mag?
Het geeft inderdaad rust de ovulatietesten, tegelijkertijd ook frustrerend als de test zo lang negatief blijft..
 
Bij mijn 1e kindje  3 a 4maanden
Bij mijn 2e kindje 2 maanden
bij mijn 3e zwangerschap 8 maanden (helaas een miskraam geworden.
en bij mijn zwangerschap nu 2.5 maand 
?
 
Wat erg van je miskraam.. lijkt mij erg zwaar!
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap nu!!
 
Relatief snel dus in alle gevallen met een onregelmatige cyclus. Dat geeft hoop haha
 
 
Dankjewel ?
Klopt ik was inderdaad vrij snel zwanger allemaal. En heb eigenlijk bij elke ronde ovulatie testen gebruikt behalve helemaal in het begin toen we net aan kinderen begonnen toen heb ik het 2 rondes zonder gedaan.
In principe kun je gewoon zwanger worden met een o regelmatige cyclus alleen moet je wel weten wanneer je ei is  
Een onregelmatige langere cyclus hoeft gelukkig niet altijd iets te betekenen ?
Veel succes 
 
 
@Gebruiker10419995 ik heb ook een beste lange tijd onregelmatige cyclus gehad en nu sinds 2 jaar regelmatig. Ik had gehoord dat teunisbloemolie goed is als je zo onregelmatige bent. Ik had het gekocht en toen ik ermee wilde beginnen was ik opeens weer regelmatig. Ik heb het zelf nooit gebruikt hoor. Helaas ben ik tot op heden nog niet zwanger maar heb ook pcos erbij. 
Succes hopelijk lukt het snel???
@froetie dat is echt snel bless your baarmoeder en gefeliciteerd ?
 
Teunisbloem olie is alleen goed bij langere cyclussen. En dan slik je dat bij je laatste dag menstruatie tot je eisprong.  Dit heb ik ook gebruikt en mijn cyclus leek elke  keer wel ietsjes korter te worden.  Maar geen idee of dit echt daardoor kwam. 
Dat is verdrietig om te horen breezy.   Ik hoop toch dat je snel een positieve test in handen mag hebben ?
 
 
Terug
Bovenaan