'hele rare droom

poeh hee, ik weet dat je raar kan dromen als je zwanger bent, maar dit!

ik droomde dat ik moest bevallen, maar ik was veel te vroeg dus kwam er een heel groot ei uit. normaal gesproken (in mijn droom dan) ontwikkelde het kindje zich in de buik van een ei, naar een kerstslinger en dan naar een baby (ja ik weet het, huh??) maar ik was te vroeg en dus kwam er uit dat ei een kerstslinger, ik wist wel dat het een meisje was (vreemd want ik weet nog niet wat ik krijg) die kerstslinger werd voller en dikker en lag in een wiegje. toen ik later weer keek, was het een soort van vleesbal zonder armen en benen. gelukkig werd ik wakker gebeld, maar ben er nog steeds raar van. wat een fantasie kan een mens hebben zeg.....

Hahahahaha, heb vreselijk moeten lachen om je droom. Hoewel ik me kan voorstellen dat een vleesbal er niet zo fijn had uitgezien...

Maar inderdaad een heel rare droom.

Ik droom heel vaak dat ik een tweeling krijg, maar dat ik ze weggooi (gewoon in de prullenbak of uit de kinderwagen...), omdat ik geen tweeling zou krijgen...
Morgen heb ik de 20 weken echo en vannacht heb ik heel naar gedroomd. Zal het maar allemaal niet vertellen, maar er was van alles mis aan het kindje, waardoor het niet kon leven... Ik werd huilend wakker.... Bah, wat kun je toch raar dromen, inderdaad....

Terug
Bovenaan