Hele rare vraag

A

Anoniem

Guest
Hallo dames

ik heb misschien een hele rare vraag , maar het is als volgt.

Ik ben 32 weken zwanger en ik heb ontzettend veel behoefte aan sex tenminste met mezelf, het is zelf zo erg dat ik een vibrator heb gekocht.
Als mijn man een keertje zin heeft heb ik daar geen zin in omdat mijn buik dan weer in de weg zit , maar toch moet ik iedere dag een orgasme hebben.
Wie kent dit ook ? en wat doe ik eraan   voel me zo abnormaal

groetjes

Hoi Ikkedik,

Dat is helemaal geen rare vraag. maar ehm, moet je daar zwanger voor zijn voor zo'n issue? Ik heb namelijk voor mijn zwangerschap ook heir en daar zin om met mijzelf te spelen zonder mijn man. Is heel normaal en natuurlijk hoor. En nu je zwanger bent zijn je hormonen natuurlijk van slag en verdubbeld dus ook je zin naar sex. Ze zeggen wel dat een zwangere vrouw sexueel onverzadigbaar is. Dus dat is wat jij hebt haha. lekker toch?

Geniet van jezelf zou ik zeggen!

Liefs Aicha.

Hoi,

Herkenbaar...
Gevoelig onderwerp voor mij... zoveel zin maar mijn mannetje blokkeert al maanden bij het zien van mijn buik. Andere manier dan maar idd.

niets raars aan dus,

groetjes, Marnie

hier ook duidelijk meer zin in sex dan in niet-zwangere toestand.  
Masturbatie is weer heel anders lekker.   Met man-lief vind ik het
toch ook wel heerlijk.   En manlief vindt dikke buik gelukkig geen
enkel probleem.   En ik voel mezelf met dikke buik door zwanger
zijn een stuk aantrekkelijker dan dikke buik door gewoon 10 kilo te
zwaar!

Veel vrouwen schijnen meer zin te hebben tijdens de zwangerschap.
Hier ook hoor.
Maar de daad vind ik ook niets nu. Maar mastrubatie door mezelf of mijn mijn gaat vele malen beter en lekkerder op het moment.
Het is dus helemaal niet zo'n rare vraag en kan puur een hormonale kwestie zijn.
Geniet er lekker van zolang je er zo van kunt genieten zou ik zeggen!

Groet Xanthe

Ik dacht ook dat ik 1 van de weinigen was die hier 'last' van had. Meestal hoor je dat zwangere vrouwen geen zin meer in seks hebben, maar ik word juist opgewonden van mijn mooie ronde  vormen haha... Ook mijn orgasmes  lijken veel heftiger dan voordat ik zwanger was, dus onder de douche ga ik lekker mijn gang.......  

meiden top dat jullie zo veel zin hebben.
(bedoel het echt niet negatief) ik daar in tegen heb eigenlijk bijna geen zin meer terwijl mn man juist meer zin krijgt als die mn ronde buik ziet. ik moet er gewoon niet aan denken om sex te hebben. ik hou heel veel van hem hoor maar ik vind het zo een gehannes en gedoe.met die buik die in de weg zit of hard word na het vrijen. nee van mijn hoeft het even niet....   gelukkig snapt me man me wel en hebben we dr geen ruzie of zo om.

wouja 29 wkn

Terug
Bovenaan