Hele rare vraag....

A

Anoniem

Guest
Hallo Iedereen,

Ik zit met een vreemd, pijnlijk probleem en ik hoop dat iemand een oplossing weet... Ik schaam me een beetje het te moeten vragen, maar :

Ik ben nu ruim 3 weken zwanger en ik schijn blaasontsteking te hebben. Ik had hier helemaal geen klachten bij, maar goed. Ik heb nu een antibioticakuurtje gekregen. De buikkrampen die ik had zijn nu wel weg maar nu komt het:
Ik heb nu een heel erg branderig/schraal gevoel aan mijn schaamlippen. als ik op het toilet geweest ben lijkt er ook een beetje bloed aan het papiertje te zitten. Ook heb ik het idee dat het wat gezwollen is. Kan dit aan de blaasontsteking liggen? Of zou de oorzaak misschien kunnen zijn dat ik allergisch ben voor de inlegkruisjes die ik sinds een week gebruik(veel afscheiding)?

Ik hoop dat iemand hier een antwoord op kent....
in elk geval bedankt

hoi hoi

kan beiden hoor.

alles is nu gevoeliger en soms kun je ineens reageren op dingen waaronder inlegkruisjes..
allways heeft ook enkele voor de zeer gevoelige huid..miss die eens proberen?

verder heb ik chronische blaasontsteking en merk het dus niet altijd als het weer eens zover is...
echter schijn je extra gevoelig te zijn tijdens je zwangerschap voor blaasontsteking,door je extra gevoelige huid kan het dus zijn dat er irritatie ontstaat.

voorzichtig invetten kan helpen om te verzachten(uiercreme bv)

liefs

Klinkt als een schimmelinfectie, ben je erg gevoelig voor tijdens een zwangerschap.
Geen inlegkruisjes meer gebruiken, gaat alleen maar meer broeien...........katoenen ondergoed dragen en even een afspraak maken bij je huisarts voor een zalfje of vaginale zetpil, ben je er zo vanaf!
Niet langer mee rond lopen, en alleen met water wassen!!!

Succes,
Rimke
28 weken zwanger

Schimmelinfectie zou inderdaad kunnen bedenk ik me, zit namelijk ook veel prut (sorry) ook na het wassen. maar zou de antibiotica van mijn blaasontsteking er dan niet ook tegen moeten `helpen??

in elk geval bedankt voor de tips/ adviezen

Hoi

Bij het gebruik van antie biotica heb je meer kans kans op een schimmelinfectie ik zoou zo snel mogelijk naar de huisarts gaan.
M.L

Nee, een antibiotica kuur helpt niet tegen schimmels. Het is inderdaad wat hierboven gezegd wordt, onder antibiotica heb je meer kans op schimmeltjes.............zoals gezegd, GEEN!!!!! inlegkruisjes gebruiken, met water wassen, katoenen ondergoed en een huisarts opzoeken!!!

Hey Dartel,

Het is geen rare vraag hoor, vaak krijg je als bijwerking van een antibiotica kuur helaas ook een schimmelinfectie en aangezien je er tijdens je zwangerschap ook nog eens extra vatbaar voor bent is dat nu een dubbele factor. Hopelijk heb je de huisarts al gebeld? Dan ben je er zo weer vanaf....nog even over die inlegkruisjes. Tuurlijk mag je die wel gebruiken hoor. Doe ik ook elke dag de hele dag. Ik zou anders elk uur mezelf moeten verschonen...daar begin ik niet aan. En bovendien niet iedereen is daar gevoelig voor hoor voor inlegkruisjes. Gewoon erg vaak verschonen en er is niets aan de hand.

Groetjes Petra

quote: dartel_25 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-06-2008 20:26:08'));

Hallo Iedereen,

Ik zit met een vreemd, pijnlijk probleem en ik hoop dat iemand een oplossing weet... Ik schaam me een beetje het te moeten vragen, maar :

Ik ben nu ruim 3 weken zwanger en ik schijn blaasontsteking te hebben. Ik had hier helemaal geen klachten bij, maar goed. Ik heb nu een antibioticakuurtje gekregen. De buikkrampen die ik had zijn nu wel weg maar nu komt het:
Ik heb nu een heel erg branderig/schraal gevoel aan mijn schaamlippen. als ik op het toilet geweest ben lijkt er ook een beetje bloed aan het papiertje te zitten. Ook heb ik het idee dat het wat gezwollen is. Kan dit aan de blaasontsteking liggen? Of zou de oorzaak misschien kunnen zijn dat ik allergisch ben voor de inlegkruisjes die ik sinds een week gebruik(veel afscheiding)?

Ik hoop dat iemand hier een antwoord op kent....
in elk geval bedankt

Even een beetje offtopic, maar hoe kun je ruim 3 weken zwanger zijn?
Je begint al met tellen op de eerste dag van je laatste menstruatie, die eerste  periode van ongesteldheid tot eisprong krijg je dus cadeau, om het tellen makkelijker te maken. Op het moment dat je dan weer ongesteld had moeten worden en een test hebt gedaan, ben je dan vaak al 4 zwanger.

Terug
Bovenaan