hele rare vraag

he meiden ik lig soms naar me buik te kijken als de kleine schopt enzo klinkt gek maja, nu als de kleine stil is zie ik em buik wel bewegen maar dan op me hart ritme en dan beweegt me buik helemaal, ik weet dat het gewoon me hart is zeg maar maar snap niet waarom me buik mee beweegt iemand een idee?

liefs
 
Hoi Sharon,

Ik heb dit ook, alleen al mijn hele leven lang.
Ik ben nu 7 weken, dus er valt bij mij nog weinig te zien, maar ik weet niet beter dan dat mijn buik beweegt op mijn hartslag.
Er loop een slagader van je hart naar je lies, dus misschien heeft het daar mee te maken.

Misschien dat je het eerder ook al had, maar dat het je nooit is opgevallen, zo vaak staar je normaal gesproken ook weer niet naar je buik :)

Ben je al ver? Is het al mogelijk om de baby te zien schoppen?

Groetjes!
 
Heb ik ook hoor, is denk ik gewoon een slagader die net onder de huid ligt.Bij mij zit t precies naast de navel(die nu lekker uitsteekt) en daar is de huid extra dun...Niets ergs denk ik.
 
he meiden ja ik was niet bezorgt ofzo hoor maar vroeg me gewoon af vond heel raar , maar ik ben namelijk 25 weken zwanger dus ja ik zie de kleine zoms schoppen dan zie ik em buik echt om hoog komen, maja heb ook al een buik zeg ej u tegen pffff,

sommige vragen dan hoelang moet je nog, zeg ik o nog tot en met november, o zeggen ze dan zijn hete r vast wel 2 zeg ik nee is er maar 1, o ben je dan flink aan gekomen, nee ik ben pas 5 kilo aangekomen, nou dan staan ze met tanden te klappen.

dus ja ik weet niet if dat normaal is,?

liefs
 
Terug
Bovenaan