hele vreemde vraag nog nooit meegemaakt met mijn andere knderen

hallo, ik ben zwanger van mijn 3e kindje en ben nu 38weken zwangen er sinds 3weekjes komen er kleine haartjes via de urine naar buiten is dat erg
[Tenminste het lijken haartjes].ik vindt het nogal vreemd.
heeft iemand dit meegemaakt of weet iemand hier een antwoord op hoe dat kan

idd een vreemde vraag, ik ken het niet, zijn het niet gewoon langwerpige huidschilfers? mijn urine is troebel ivm huidschilfers en witte vloed, op moment ook even ivm blaasonsteking maar dat is tijdelijk

Nee het zijn geen uitschilfertjes. het is zwart en het ziet eruit als een haartje. de ene keer zijn het er meer als de andere keer maar het blijft komen. Het is geen blaasontsteking want het is geen troebelplas het doet ook geen pijn bij het plassen en heb ook geen erge rugklachten die bij blaasontstekingverschijnselen horen

ik heb het nog nooit mee gemaakt en er nog nooit iemand iets over horen zeggen,ik vindt het gewoon verschrikkelijk genant om het aan de verloskundige te vragen vandaar maar via hier

Wat raar, nee, heb ik ook niet van gehoord. Zet je gene opzij, hoe moeilijk dat ook is, en ga het vragen.
Zijn het niet gewoon pluisjes van je ondergoed (ja, zeg ook maar wat hoor!!!
Laat je weten wat het nou was?

ik zeg ook vragen....misschien kunnen ze de bevalling inleiden voor de baby kaal ter wereld komt hahaha...

Nee heel flauw...sorry...heb er nog nooit van gehoord maar ja alles kan zeggen ze, gewoon ff bellen en de vraag voorleggen.

oh randy wat flauw hihihi nou ja zul je zien dat het nog klopt ook. als het nou bij je achterwerk was zou ik direct aan wormen denken, dus toch gewoon vragne aan de vk, hun hele beroep is praten over dat ene genante onderdeel van je lichaam waar je het anders normaal nooooit over hebt. geef je hier door als jehet weet? ik ben nu wel heel nieuwsgierig

Terug
Bovenaan