hele week hoofdpijn

heb al een week hoofdpijn net boven mijn linker slaap. Heb wel vaker migraine maar dat zit dan altijd rechts. Maar sinds gisteren doet de hele linker kant pijn van net boven mijn slaap tot op mijn achterhoofd, en ook mijn oor doet zeer alsof ie ontstoken is. Zovervelend, want paracetamol helpt niet en iets anders mag ik vanwege de zwangerschap niet innemen.
Morgen maak ik een afspraak bij de dokter.
 
Stress? Vanuit de nek? Dat zal ik me ook goed voor kunnen stellen in jouw geval. Vorige week had ik ook de hele tijd hoofdpijn. Gelukkig weer weg kunnen krijgen met rust en gewoon slapen.

Succes bij de dokter morgen.
 
hoi bettie,

ja dat denk ik ook, alleen heb ik geen pijn in mijn nek. De hele week lig ik al veel in bed, zolang ik lig gaat het wel maar zodra ik op sta gaat het pijn doenn. We zien wel wat de dokter morgen zegt.
 
Was ook benieuwd naar de dokter...
En wat je zegt: zolang ik lig gaat het ook prima, te lang wakker is gewoon niks aan. Voel me toe aan vakantie (lekker even weg van alles en niet constant herinnerd worden aan) ;-)
 
@ allemaal,

het is een holteontsteking. Heb neusspray gehad, het advies als het te erg word om paracetamol te nemen en zo veel mogelijk te rusten. Vanmiddag direkt de neusspray gebruikt en vanaf dat moment al geen hoofdpijn meer gehad. Mijn man heeft nu een week vakantie, dus ik mag lekker uitslapen als hij de kids naar school brengt ed.

dankjewel voor jullie medeleven.
 
Ha Goldwinger,

Wat typisch dat je een neusspray mag gebruiken. Toen ik een aantal weken geleden flink verkouden en er erg benauwd van was zei mijn huisarts direct dat ik geen neusspray mag gebruiken. ( mocht alleen een zoutoplossing en kreeg wel iets tegen tegen de hoest). Maar wat fijn dat je iets hebt wat direct helpt. Nu maar lekker rusten.

Beterschap, Judith
 
Terug
Bovenaan