hele zere buik

Gisteravond had ik een enorme zere buik. Kon wel janken. Ik ben om half 9 naar bed gegaan met een warme kruik en toen ging het weer wat beter.
Weet niet zo goed wat het was. Ik denk mijn darmen omdat het hoger zat dan waar die kleine nu ongeveer zit. Het waren ook geen krampen alleen continu pijn.
Nu is die pijn weg en heb ik aan de linkerkant onderin mijn buik een zeurende pijn. Volgens mij is dit een pijn die bij de zwangerschap hoort.
Hoop dat die pijn van gisteren niet weer terug komt. een paar weken terug had ik het ook een avond lang alleen dan wat minder heftig.
Vanmiddag kan ik de kids bij mijn moeder brengen en kan ik even slapen. Hopelijk knap ik daar weer meer van op.
Sorry voor mijn gezeur.

Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor! Wat vervelend dat je zo een pijn in je buik hebt. Fijn dat je moeder in de buurt woont en even op de kinderen kan passen. Hopelijk knap je er wat van op! Sterkte

Je zeurt helemaal niet hoor meid! We zijn er toch allemaal voor elkaar. Wat ontzettend vervelend dat je zo'n pijn in je buik hebt zeg, bah! Ik hoop dat je je na een slaapje weer wat beter voelt en meid....als je het om wat voor reden dan ook niet vertrouwd, gewoon je vk bellen hoor.

Beterschap! Liefs Lynn.

Hoi
Vervelend dat je zo veel pijn hebt. Klinkt als bandenpijn, dart had ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook veel last van. Dus hier mag je lekke zegen waar je last van hebt, want velen hier zullen je begrijpen.

Liefs

Beste Sibje,

Ik lees al een tijdje mee met dit forum en nu mijn 2e echo goed was, durf ik eindelijk mee te schrijven. Mijn vorige zwangerschap liep nl. met 10 weken op een enorme teleurstelling (miskraam) uit vandaar.

Heb toevallig ook gisteravond vreselijke pijn gehad. Herken het van mijzelf ook wel als scherpe pijn in mijn dunne darm, wat hoger in mijn buik. Heb dat wel vaker na een drukke werkdag en dan na het avondeten.

Maar misschien is het bij jou wel iets heel anders hoor. Hoop in ieder geval dat het niet terugkomt.

Groetjes!

Lieve meiden
Bedankt voor jullie reacties.
Ik weet zeker dat het geen bandenpijn is omdat het te hoog zit daarvoor.
Vandaag voel ik me wat beter en heb vanmiddag even heerlijk kunnen slapen. Helaas kan dit meestal niet omdat ik al 2 kids heb rond lopen. Ik probeer wel elke middag even te liggen op de bank. Ik moet die rust nemen anders trek ik het helemaal niet.
Ik heb nu ook wel wat meer last van mijn buik dan anders maar nu zit het ook verder naar beneden. Dit zou ik eerder op banden pijn gooien denk ik. Ik zie het nog wel even aan en anders ga ik gewoon bellen.
Ik kan merken dat ik toe ben aan een echo. Ik wil zo graag weten hoe die kleine het doet en of alles goed is. Dan kan ik het weer even met rust laten denk ik. Ik wil ons derde wonder zo graag bewonderen. Moet nog 1 week en 1 dag wachten en dan heb ik de termijn echo. Dan ben ik rond de 9 a 10 weken.

Hoi Sibje, zoals jij het beschrijft is het dezelfde pijn als die ik om de twee weken heb. Bij mij het de darmen. Ze maken dan ook wat meer lawaai en de pijn is zo erg dat ik de eerste paar keer dacht een miskraam te krijgen. Maar het zijn gelukkig echt de darmen. Het zit namelijk te hoog voor de baarmoeder en bandenpijn. Inmiddels weet ik wat het is en ben ik niet meer bang. Het is alleen zo pijnlijk (neem zelfs soms paracetamol) en vervelend.

Terug
Bovenaan