Hele zere tepel!

Ik heb sinds 2 dagen een heel klein bobbeltje op mijn tepel. Het is rood, maar als ik erop die wordt het wit.
Het is echt heel erg pijnlijk als er iets tegenaan komt.
Dat is dus heel vervelend, want een beha doet zeer, maar zonder schuurt een trui helemaal erg.
Ik ben er mee naar de huisarts geweest en die zegt dat het erbij kan horen en doet er niks aan.
Maar ik slaap er haast niet van en ook overdag is het de hele tijd erg pijnlijk.

Heeft iemand hier ervaring mee en tips?

mischien kan je alsvast een zoogcrompres gebruiken weet niet of het werkt maar valt toch te probeeren heb je straks toch nodig
p.s. die bobbeltjes heb ik ook
groetjes

Ik heb een tijd lang ook zere tepels gehad en ontzettend veel bultjes erop. Maakte me in begin toen de bultjes erop zaten zorgen maar volgens de verloskundige is dit normaal en hoort het bij de zwangerschap. Moet zeggen de bultjes heb ik nog geregelt erop zitten maar gelukkig geen niet altijd meer pijn. En eigenlijk heb ik er niet veel aan gedaan. Hoop dat je je ook gauw beter voelt is echt een irritant gevoel.

Mijn tepels doen de hele tijd al pijn en er zitten ook meer bultjes op, maar dat is niet erg.
Alleen 1 bultje is anders. Het lijkt wel een bloedblaartje en als je daaraan komt voelt het gewoon alsof je er met een naald in zit. En ik kan er echt niks op hebben.
Dat kompress ga ik gewoon proberen. Kan je die bij een drogist halen?
Of bij de apotheek?

bij mij komt er ook vocht uit als ik erop druk al vanaf het begin eigenlijk ik merk wel dat mijn bortsen heel erg zwaar zijn af en toe en hard dan doet een masage wonderen en mijn vriend vind het niet erg om te doen
dat helpt bij mij

Terug
Bovenaan