Hele zere voeten!!

<p>Hey dames..</p><p>heeft iemand tips voor mij?</p><p>ik ben momenteel 31 weken zwanger en heb dagelijks al vanaf sochtends 11:00 verschrikkelijke zere voeten .. met name de onderkant van de hakken als ware.. ik ben kapster dus heb een staand beroep probeer zoveel mogelijk mijn voeten te ontlasten maar helaas in het dagelijkse leven en werk gaat dat echt niet!! </p><p>tips zijn welkom??? </p>

Heb t al vanaf 24 weken ofzo. Ik zit in de zorg en ben er met 28 weken uit gegaan. Vocht vocht vocht! Ik moest ze veel omhoog houden.. je kan van die steunkousjes kopen bij de hema misschien helpt t wat? Ik ben nu 38 weken en mn hele lijf zit vol vocht..

Hoi! Dit had ik ook, heb toen een massage genomen bij een pedicure, dat was heerlijk!! 
Ik zou het rustig aandoen en wellicht op je bespreken of je zoveel mogelijk zittend je werk kunt doen. En op je schoenen letten. Pas op dat je geen likdoorn(s) krijgt, da’s echt erg pijnlijk en niet te doen met een baby. 
Vraag anders een preventieve afspraak bij de bedrijfsarts aan, wellicht heeft hij ook adviezen voor je. 

Terug
Bovenaan