helemaal alleen!!!

He meiden,

ik ben een jonge meid van 26 en mijn ventje zit de hele week op de vrachtwagen.
ik woon nu sinds een jaar in brabant maar daar ken ik ook niemand omdat ik ook vrachtwagenchauffeuse ben geweest 8 jaar lang.
mijn fam. woont in zeeland , en mijn ouders zitten momenteel voor 4 maanden in canada dus daar kan ik ook niet naar toe.

is er iemand die ook zo'n ervaring heeft, en wie kan me hiermee helpen.

groetjes
jacquelien

Hi Jacquelien,

Welkom in Brabant! Ik woon er nu zo'n vijf jaar en ik moet eerlijk zeggen dat ik erg heb moeten wennen. Nu eigenlijk pas, begin ik meer te integreren. Zeker in ons dorp is dat niet makkelijk en heb me altijd een buitenbeentje gevoeld (en soms nog).

Ik neem aan dat je ook zwanger bent? En in februari uitgeteld? Misschien dat je op een zwangerschapscursus (of yoga of iets anders) wel leuke dames leert kennen.

Heel veel succes.

Groetjes Tamara

hoi tamara,

bedankt voor je reactie,
ik ben inderdaad ook zwanger het is de eerste keer voor mij, dus dat maakt me nog eenzamer dan ik al was hier, ik kan nergens heen met mijn verhaal omdat ik juist geen vrienden hier heb.

ik ben wel van plan om op zwangerschapscursus te gaan, maar ja volgens mij duurt dat nog even voor ik daar aan mag deelnemen want ja ben nu 7 weken dus dan moet je nog even wachten.

waar kom jij dan eigenlijk vandaan?? of wil je dat liever niet zeggen.

ik kom uit zevenbergen misschien jij ook, dan kunnen we eens samen kletsen.

groetjes jacquelien

Hey Jacquelien,

Toevallig, oorspronkelijk kom ik uit zevenbergen, woon nu inmiddels in Breda, maar is niet ver daar vandaan.
Ik ben nu in de 10de week van mijn eerste kindje, en jij?
Ik heb jij hier in Breda dat ik hier niemand ken hahaha, ook stom toeval.

Groetjes Anouska

Hey Jacquelien,

Toevallig, oorspronkelijk kom ik uit zevenbergen, woon nu inmiddels in Breda, maar is niet ver daar vandaan.
Ik ben nu in de 10de week van mijn eerste kindje, en jij?
Ik heb jij hier in Breda dat ik hier niemand ken hahaha, ook stom toeval.

Groetjes Anouska

hoi anouska,

ik zit nu in de 7e week. volgende week zaterdag de 1ste echo dan weten we het zeker, maar dan zal ik op 8 weken en 3 dagen zitten.
wel grappig dat jij ook uit zevenbergen komt, misschien kunnen we contact houden dan worden we gewoon mamma vriendinnetjes hahahahaha
als je een keer in zevenbergen komt, kunnen we eens kennis maken en een terrasje pakken ofzo. als je dat tenminste leuk vindt hoor!!!!
zit jij ook op hyves?? ik wel onder mijn eigen naam maar ik moet jouw als vriend uitnodigen anders lukt het niet heb alles afgeschermd.

we houden contact in elk geval via deze manier

groetjes jacquelien

hoi anouska,

ik ben nu 7 weken en 2 dagen van mijn eerste kindje.
wel toevallig ja dat jij ook uit zevenbergen komt, jammer dat je dan nu in breda woont.
zit jij ook op hyves?? ik wel, en daar kan je ook makkelijker praten.
ik zoek je wel op want ik heb alles afgeschermd.
misschien kunnen we dan een keer als we ons allebei vervelen een keer wat afspreken en onze ervaringen delen.
nou ik hoor het wel of je dat wat vindt.

groetjes jacquelien en nogmaals bedankt voor je reactie

Terug
Bovenaan