Helemaal gebroken vandaag... Zou het de 15mnd sprong zijn?!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

het onderwerp zegt het al hé? Deze mama is helemaal gesloopt vandaag!
Jemig, wat kan Dylano vervelend zijn, pfff!!
Hij is de laatste dagen vroeger wakker als anders, dus dat valt ook al op.
Maar nix was goed vandaag. Deden we hem ergens wegzetten, vond hij het niet goed, en begon flink tegen te stribbelen, en daarna zetten hij het op een huilen.
Hij mocht vanmiddag in badje buiten, dus wou ff zn romper uitdoen. Nou nou, wat een gevecht heb ik gehad zeg! En dat met een kind van 15mnd. En dan gaat het ff goed, want in bad vind hij altijd leuk, maar zodra er dat iets weer niet naar zn zin gaat wordt hij weer erg driftig.
Hij heeft vandaag 2x op bed gelegen. Ik haalde hem er om 14.00 uit, en om 14.50 heb ik hem weer op bed gelegd, omdat hij echt niet te genieten was, en veel aan het duimen was.
Ik heb hem ook niet gehoord daarna trouwens.
Zo is het eigenlijk een beetje de hele dag geweest, dat driftig zijn, kan je wel slopen hoor.
Wat denken jullie? Zou het de bekende 15mnd sprong kunnen zijn??

Liefs Debby.

Hoi Debby..
Ik weet niet of het de 15 maanden sprong is, maar hier is het ook volop bezig hoor!! En Jesse is net een jaar geworden dus die kan niet me Dylano meespringen haha..
Maar bij Jesse is ook niks goed. Hij kruipt zowat in me als ik hem oppak, en als ik hem dan vast heb wil ie weer weg. Zet ik hem weg, is het ook weer brullen. Gelukkig is het goed weer, want dan zet ik hem in de wandelwagen, de oudste zijn fietsje mee en weg zijn we..
Jesse heeft ons de laastste 2 weken ook meerdere malen verrast met het 's nachts wakker worden en huilen om de eerste 1,5 tot 2 uur dan niet meer stil te zijn, pfff ik ben ondertussen ook gebroken..
Ik denk dat het tandjes zijn, in combi met het warme weer of zo, ik weet het ook niet.. Zucht, hoop net als jij dat het snel over is..
Groetjes Anne-Marie

ha, wat een bekend verhaal.
mijn zoon is 14 maanden en het gaat echt op en af.
maar slapen is een drama....hij wil niet liggen, dus gaat direct zitten en staan als ik hem in bed leg.
eergisteravond zijn we 3 uur met hem in de weer geweest, maar daardoor is hij zo moe geworden dat hij helemaal niet meer in slaap kon komen .We zijn 30min met hem wezen autorijden...toen sliep hij zo vast dat we hem in zijn bed konden leggen zonder dat hij wakker werd en kon tegenstribbelen.
we hebben onszelf een beetje de schuld gegeven. hij werd elk uur even wakker, sliep dus onrustig en huilde soms 5 min. We zijn toen bij hem wezen kijken, en toen was het hek van de dam.

Nu gelden onze regels weer: naar bed = naar bed. Dus als hij wil zitten en staan en huilen, dan is dat maar jammer. En het werkt...want hij heeft het heeft snel door dat het niet werkt omdat we niet meer komen...en hij slaapt binnen 5 a 10 minuten!!

Wees dus duidelijk....vaste ritueel...en weglopen. En hopen dat hij t opgeeft.
En als je denkt dat hij echt last heeft van tandjes, geef je hem lekker een zetpilletje voor het slapen gaan (na een slopende dag). Kunnen jullie allebei van bijtanken.

Ik geloof wel dat het de sprong is maar ook wel de tandjes/kiesjes....maar ze hebben daarin ook snel door hoe ze hun zin kunnen krijgen hoor.

succes....het gaat vanzelf weer over ;-)     hoop ik ook....

gr.Petra

Hoi Debby,

Je bent niet de enige, mijn zoontje is 6 dagen jonger dan Dylano en kan nu uit het niets ineens driftig worden en met spullen gooien, als het niet lukt! Of als hij z'n zin niet krijgt, dan gaat hij gillen, niet normaal! Ook met het avondeten, dat moet hij echt niet....gillen brullen echt verschrikkelijk....en dan die dikke tranen! Die 15 maanden sprong is hier volop in gang....ik kijk nu al naar de dag uit, dat hij rustiger word en weer normaal gaat eten....het slapen gaat nu na 3 nachten weer wat beter....even afkloppen...

Je moet maar zo zien....over 2 weken is het voorbij!! Ik zit er sinds maandag in! Dus nog maar 10 dagen!!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan