Helemaal geen geloof er meer in.

Ik had van de week al geschreven dat ik nergens meer van uit ga, maar het is zo vreemd normaal kon ik altijd de klok er op gelijk zetten dat ik het op dag 28 werd.
De laatste 3 maanden ben ik steeds een dag of 3 á 4 te vroeg.
Ik denk dat mijn tijd nu echt vervlogen is, nu ik het zo vreemd wordt de laatste maanden.

Meiss kan me goed voorstellen dat je nergens meer van uit gaat.. Je zit al zo lang op het wachtbankje. Ik had de hoop allang opgegeven denk ik.. Ik hoop echt voor je dat je nog eens gaat slagen in je grote wens. En wie weet dat wanneer je het echt helemaal los laat je opeens denkt he nu is ben ik echt een hele poos niet ongi geweest... En komt er alsnog een wonder op jullie pad!!

Liefss

Oh, wat zou ik je graag wat hoop willen geven! Al is het een sprankje, waardoor je je misschien weer wat beter gaat voelen! Wat positiever...

Toch snap ik ook heel goed waarom je de hoop laat vliegen. Ik had het zelf al geen 10 jaar vol kunnen houden!

Ik blijf voor je duimen dat jullie toch nog een wonder mogen beleven!

Liefs Daisy

Meid ik gun het je zoooo van harte. Als iemand het verdiend ben jij het wel. Al zo lang. Ik vind het bewonderingswaardig dat je door kunt blijven gaan. Ik wil je alleen nog maar een dikke knuffel geven.

Ja, zo lang al die hoop, onrust en liefde die jullie graag zouden geven aan een wondertje..
Probeer het een plek te geven en laat die hoop (hoe moeilijk het ook zal zijn) maar vliegen. Wie weet wat dat opleverd.

Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen en ik hoop dat je samen met je partner nog vele andere gelukkige momenten mag delen. Maar het zal een gemis blijven.

Dikke knuffel, veel sterkte
Han

Ach, meis.... ook ik gun het je zo erg! Jullie wachten al zo lang op een wonder. Al 10 jaar lang worden jullie heen weer geslingerd tussen hoop en teleurstellingen. Wat moet dat verschrikkelijk moeilijk zijn, maar wat maakt het je een sterke vrouw. Diepe respect voor jou, dat je ondanks al die zware momenten toch door blijft gaan! Ik hoop dat jullie een sterk team blijven en samen veel liefdevolle en gelukkige momenten mag beleven. met of zonder wondertje.....

Sterkte en een dikke knuffel xx

Terug
Bovenaan