Helemaal geen klachten

Klinkt lekker he? Zo een titel...
Maar het maakt ook juist heel angstig...Laat me maar elke ochtend moeten ovegeven...
Laat me maar zin hebben in haring met melk...

Ach, weet niet of het ligt aan het feit dat ik pas in mn 5e week zit.... Maar het maakt me best bang...

Wel een positieve test maar geen klachten..

Wie heeft dit ook???

Liefs,
Maartje

Heey Maartje,

Bij week 5 had ik ook nergens last van! Nu eigenlijk ook alleen maar moe! En ben nu bijna 10 weken en heb nu af en toe gevoelige borsten. Verder maar 1 dag goed misselijk geweest! Ik zou me nergens zorgen over maken en gewoon genieten!!
Nu het nog kan, misschien krijg je straks nog wel klachten of ben je gewoon 1 van de gelukkigen die helemaal nergens last van krijgt!

Dat kan best nog hoor, bij 5 weken. Ik had toen inderdaad ook nog nergens last van, alleen moe. Nu ben ik toch behoorlijk misselijk aan ´t worden, kan ik slecht tegen luchtjes en zijn m´n eetgewoontes veranderd. Dus, het kan nog komen, maar wees blij dat je nu nog nergens last van hebt! Al snap ik je onzekerheid ook wel... Als ik misselijk wakker wordt, denk ik: fijn, ik ben nog zwanger

probeer er van te genieten,

liefs

Dames!

Dank voor jullie berichtjes!

Ik weet ook wel dat ik me geen zorgen moet maken, maar lees hier zoveel over allerlei kwaaltjes..
Is goed om te lezen dat er nog meer kwaal-loze-zwangeren zijn!

Wie weet schrijf ik morgen over mn misselijkheid...
;-)

RUILEN???
hahahaha neehoor zo erg is t ook weer niet...
Maar ik kon het al merken voordat ik de test had gedaan...heel erg moe, geen zin in eten, raar gevoel {net niet misselijk}

Gaat nu iets beter, maar dat brengt ook de twijfel mee hoor...
Voordeel is trouwens wel dat ik tot nu toe nog steeds afval...nu had ik ook wel wat om af te vallen, maar toch...het voelt wel ff lekker

Meestal beginnen de klachten bij 6 weken dus ik hoop voor je dat het klachten vrij blijft,bij de eerste had ik ook nergens last van.
Heb je ook geen last van je borsten?

Liefs Rian-sanne

Hey meid,

Ik heb ook weinig last hoor ben nu 9.1 weken en heb alleen beetje last van mijn borsten en wel heel erg moe voor de rest nergens last van.
Weer maar blij misschien komt het nog haha.
Veel succes.

Liefs yvet

Vorige keer begon het bij mij vanaf week 6. Tot nu toe had ik ook nergens last van, alleen wat duizelig af en toe en misselijk in de auto. Ben nu weer bijna 6 weken en voel de misselijkheid helaas alweer opkomen.

Terug
Bovenaan