helemaal geen kwaaltjes

Ik wil gewoon even iets kwijt. Ik heb dus echt totaal geen last van kwaaltjes of zo. Tot vorrigge week had ik nog wel eens dat ik s'ochtends misselijk was (ook maar een beetje) en dat ik erg moe was. Dat ik eigenlijk het enigste waar ik mee te maken heb gehad. Ik ben echt een mazzelkont hoor. Ik ben nu pas 9 weken en 3 dagen maar voel me zo kip lekker. Het is een heerlijk gevoel. Ook als mensen je dan vragen " en wat zijn je klachten" dan kan ik volmondig zeggen " helemaal niks", ik geniet er heel erg van en ik hoop dat het zo blijft.

Liefs, Ank
 
Hoi Ank,

Dat is idd geluk. Ik had alleen last van moeheid en zere borsten de eerste weken van mijn zwangerschap, niks geen misselijkheid, afkeer tegen voedsel e.d. Lekker van genoten dus... nu is het nog minimaal hoor waar ik last van heb, wat sneller moe, de buik gaat in de weg zitten en af en toe bandenpijn/ zere buik mn als ik teveel heb gedaan... Nou het gata mij dus ook best voor de wind en ik zal zeggen...
GENIET ER LEKKER VAN!!!

Liefs Sas (26weken en 5 dgn)
 
Geniet er van, doe leuke dingen, morgen kan het toeslaan! :)
Bij mij begon het ook pas met 9 a 10 weken en nu pas (15 weken) heb ik af en toe een dagje dat ik weer wwat kan ondernemen. Ik heb echt "doodziek" en uitgeput op de bank gelegen de laatste 5 weken, levend op creamcrackers en afgeslapte appelsap, ik sliep af en toe zo'n 15 uur per etmaal!
Dus wat ik al zei: geniet ervan en veel plezier in de rest van je zwangerschap.
 
Hoi Ank,

Ikzelf het ook nergens last van gehad.
Tot 13 weken alleen wat moe, maar ook daarna niks.

Ik ben vandaag 41 weken en 2 dagen zwanger en het enigste wat me nu tegenvalt, is dt het tijd wordt dat de kleine maar eens moet gaan komen...

Dus zelfs als je nergens last van hebt, kan je heel erg goed genieten van je zwangerschap.

Veel plezier !


Groetjes,

Eystathia ( augustus forum )
 
Terug
Bovenaan