Helemaal geen kwaaltjes??

Hey allemaal!

Ik ben nu 5 weken zwanger en merk er eigenlijk helemaal niks van. Heb helemaal geen kwaaltjes. Nou had ik dat bij mijn zoontje ook niet, maar toch. Ik ben toch niet gerustgesteld voordat ik iets gezien heb bij de vk. Kan daar alleen pas vanaf volgende bellen en dan met 8 weken een afspraak.
PFFF.... duurt nog zo lang.

En jullie?

gr Mirjam

Hoi Mirjam,

Hier ook eigenlijk weinig tot geen klachten. Moe en wat zere borsten maar dat begint ook al minder te worden. En ik heb vorige week het hartje gezien. Maar je wordt er wel onzeker van.

Groetjes Supertje

Hier ook geen klachten, behalve hondsmoe. Ik vermoed dat ik er ook pas echt gerust op ben als ik een goede echo heb gehad, 17 augustus, dat duurt nog zoooooooooo lang.

Groetjes,

mamadani

Hoi,

Ik zou dan weer zeggen, fijn toch,, al is niet ongesteld zijn toch een duidelijke aanwijzing,,haha
Maar ik was dit keer met veel kwaaltjes net zo zenuwachtig voor de echo, blijft toch spannend en onrealistisch de eerste weken!
Succes ermee!!

Gr MJ

kan nog hoor! Heel vaak beginnen de kwalen pas echt als je 6 weken zwanger bent. Vanaf de dag dat ik 6 weken zwanger was heel misselijk! Hoop dat het ook stopt als ik 12 weken ben!

Hoi!

Heb ook erg weinig kwaaltjes, zere borsten en vlagen van misselijkheid, maar meer dat ik iets niet hoef dan boven de pot hangen,
soms denk ik wel, was ik maar misselijk dan weet ik zeker dat het goed zit!
ohja, en 'savonds al een buikje! mijn broeken passen al niet meer dan, hebben jullie dat ook al?
(wat trouwens geen klacht is!!!!!)

Terug
Bovenaan