Helemaal geen "kwaaltjes"

A

Anoniem

Guest
zoals ik vanmiddag al schreef... een paar dagen ben ik nu overtijd... maar ja de cyclus is niet helemaal regelmatig.
nu denk ik toch morgen maar te testen, maar als ik nu het net afspeur...
al die kwaaltjes waaraan je zou kunnen merken dat je zwanger bent... ik herken ze niet...
zou ik dan toch ne zwanger zijn, of zijn er hier meer vrouwen die dit herkennen en toen wel zwanger bleken te zijn ?

Hai,

Ik herk dit wel, bij mijn zwangerschap van Luca dacht ik ook dat ik gewoon overtijd was. En dat mijn ongi nog wel zou komen
Maar toen ik ging testen op aandringen van mijn man  bleek ik al ruim 6 weken zwanger!!
Als je geen kwaaltjes heb wil het dus niet altijd zeggen dat je niet zwanger bent.
Je kan altijd voor de zekerheid een test doen, dan weet je waar je aan toe bent.
Hou je me op de hoogte?

groetjes Larissa

Hey.

Ook ik herken dit.
Dat we zwanger probeerde te worden van onze dochter, had ik elke maand wel verschijnselen, maar elke maand kwamen toch de duivels
We waren ook erg verrast dat  we positief teste terwijl ik geen enkele verschijnsel had van een zwangerschap.
Dus geen verschijnsel hoeft nikst te betekenen.
Hoop voor je dat dit voor jullie betekend dat je zwanger bent.
Duim voor je.

Groeten van Miena

Hoi,

Mijn beste vriendin is nu bijna 4 maanden zwanger en zegt nog geen kwaaltjes te hebben gehad, ze is niet moe, niet misselijk, geen last van haar borsten. Soms snap je er toch niks van, ze heeft nog niet echt kunnen genieten van haar zwangerschap. Tja, ieder lichaam is weer anders succes in ieder geval.

Groetjes Marjolein

Terug
Bovenaan