helemaal geen zoet willen

A

Anoniem

Guest
hoi hoi mama's

hoe is het bij jullie hier gaat het supper. de km is er nog steeds maar gaat beter.

nu effen een vraag sverre al weer 15 maanden bijna wil echt geen zoete dingen. is dat niet gek? hioj eet wel gewoon fruit maar zoete dingen op brood nee hor. heeft iemand dat nog meer? of hoef ik me er niet druk om te maken. diksap drinkt hij wel gewoon..

doei doei lucy

Hoi Lucy,

Het ene kind vindt zoetigheid wel lekker en de andere niet.
De mijne is gek op appelstroop op brood en soms geef ik ook een klein beetje hagelslag.

Maar favoriet blijft echter KAAS....op brood plukt ze dan eerst alle stukjes kaas eraf en eet daarna haar brood op....ha ha.

Verder geef ik eigenlijk geen zoetigheid tussendoor.
Mijn andere kids van 7 en 8 jaar eten wel meestal een snoepje uit school, maar daar is zij natuurlijk nog veel te klein voor. En daarbij vind ik dat niet nodig.

Wat is trouwens KM?

Groetjes van Renata.

Mijn dochter is ook niet zo'n zoetekauw, maar volgens mij moet je daar alleen maar blij om zijn. Suiker is uitgevonden in een tijd dat er bijna niks te eten was in de wereld, het is eigenlijk gif voor je lijf (maar wel heel lekker gif :) ).
Kan me zo voorstellen dat dat straks nog wel komt, als ze een jaar of 2/3 zijn, dan zijn de ijsjes vast niet meer aan te slepen :)

Groetjes Eva

hoi rommeldebom

sverre heeft koemelk allergie. en dat gaat best wel goed.

doei lucy

mijn gastouder heeft 2 kinderen die al wat ouder zijn 4 en 7 geloof ik maar die houden ook absoluut niet van zoet. die gruwelen alleen al bij het idee om jam of pasta op hun brood te krijgen.

melvin vind alleslekker als het op brood zit maar favo zijn jam en smeerkaas

Terug
Bovenaan