A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal
Vandaag ben ik weer helemaal blij.
Drie weken geleden ging het niet zo goed met Joyce.
Ze was in 2 maanden tijd niets gegroeid en zelfs 3 ons afgevallen.
Hierop kreeg ze een heel nieuw dieet waarin ze steeds minder bv kreeg.
Maar dit ging allemaal niet lukken.
Onze kleine meid weigert de fles en pap en warme hap spuugt ze met dezelfde vaart weer uit.
Nu kreeg ze dus zo'n 2 weken heel vaak bv en veel fruit.'s Avonds bleven we groente te blijven geven.Ondertussen zitten we weer in een normaal ritme en eet Joyce zelfs een beetje warm (alleen worteltjes en bietjes zijn lekker).
Vandaag zijn we dus weer een extra keer wezen wegen.En.....ze is een inhaalslag aan het maken.
Het lag dus niet aan de bv.Ik ben zo blij dat we ons eigen gevoel hebben gevolgd.
Groetjes Jessica
PS
ok is ze begonnen met het eten van liga en zoals je ziet vind ze deze wel lekker.
Vandaag ben ik weer helemaal blij.
Drie weken geleden ging het niet zo goed met Joyce.
Ze was in 2 maanden tijd niets gegroeid en zelfs 3 ons afgevallen.
Hierop kreeg ze een heel nieuw dieet waarin ze steeds minder bv kreeg.
Maar dit ging allemaal niet lukken.
Onze kleine meid weigert de fles en pap en warme hap spuugt ze met dezelfde vaart weer uit.
Nu kreeg ze dus zo'n 2 weken heel vaak bv en veel fruit.'s Avonds bleven we groente te blijven geven.Ondertussen zitten we weer in een normaal ritme en eet Joyce zelfs een beetje warm (alleen worteltjes en bietjes zijn lekker).
Vandaag zijn we dus weer een extra keer wezen wegen.En.....ze is een inhaalslag aan het maken.
Het lag dus niet aan de bv.Ik ben zo blij dat we ons eigen gevoel hebben gevolgd.
Groetjes Jessica
PS