helemaal gelukkig..

elize81

New member
vanochtend onze termijnecho gehad..komen we daar binnen, hang ik eerst boven de wc pot, haha, daarna konden we meteen doorlopen.
kreeg eerst een inwendige, maar later toch de uitwendige, kon ze onze ukkies beter zien..wauw..2 hartjes kloppen en we zagen ze beetje bewegen!
weer hele mooie foto's meegekregen.
toen nog naar de gynacoloog, goed rustig gesprek gehad, veel aan gehad, zat toch met vragen.
en we moeten om de 4 weken terugkomen samen met een echo, de groei etc in de gate houden!
dat worden een hele hoop foto's!!!!!!!
even wat vitamines halen voor die vermoeidheid en wat ijzer, en ik mag af en toe cola en chips..haha suiker en zout heb ik nodig!nu heb ik al opkikkertje gehaald (bouilon) heerlijk, daar knap je al van op, dus bij deze de tip!!chips smaakt me nog niet altijd!
 
Wat goed Elize, 2 kloppende hartjes! En leuk dat je ze al hebt zien bewegen!!

Ik kreeg tijdens mijn eerste zwangerschap ook iedere maand foto's, maar dat omdat ouderdoms-suikerziekte bij mij in de familie zit (hetzelfde type als zwangerschaps-suiker) Gelukkig niks aan de hand maar wel leuk, iedere maand die groei-echo's!

Liefs,
huggy
 
Wat heerlijk zeg dat die twee ukkies het zo naar hun zin hebben!

En chips eten zal voor mij geen straf zijn haha heb juist meer zin in dat soort dingen.
 
Super!!!!

Haha chips was anders nooit een probleem geweest, maar nu moet ik er niet aan denken haha
 
Wauw, wat fijn dat het goed gaat met je kleintjes!
Ik ken het gevoel na 'n bouilonetje, heerlijk vind ik dat nu, haha, normaal vind ik er niets aan!

 
Wauw, wat lijkt me dat bijzonder om er twee te zien!
Kan me er zelf niet echt wat bij voorstellen, maar heb het van dichtbij mogen meemaken van een vriendinnetje van mij. Geniet ervan en pas goed op jezelf, want is echt wel zwaarder dan eentje.
Lfs
 
dankjulliewel :)
is idd heel bijzonder om 2 kindjes te zien, ik besef het me nu ook al wat meer..gister meteen ook maar algemeen bekend gemaakt..mn vriend zei 'mag ik het nou eindelijk vertellen?' zo leuk, hij iedereen bellen 'ik word vader' geweldig!
we kregen alleen maar super leuke reacties, en mn dochter vond het ook leuk, vandaag haar t-shirt aan naar school met 'geef me een kus,ik word grote zus' en aan iedereen vertellen wat erop staat, zo lief!
 
Terug
Bovenaan