Helemaal gerustgesteld na afgelopen week!

Kom net bij de gyn vandaan ivm die rare menstruatie van afgelopen keer. Zij bevestigde de vroege miskraam, maar nu ziet mijn baarmoeder en van binnen weer helemaal goed uit, precies zoals te verwachten is voor dit moment van mijn cyclus.
Gelukkig maar!!!

Mijn komende cyclus moet ik goed in de gaten houden of die wel normaal verloopt en wanneer deze begint. Waarschijnlijk op de verwachte dag, maar je weet nooit. Als dat niet zo is, moet ik de gyn weer bellen ivm de kijkoperatie. ALs deze niet op de juiste dagen van mijn cyclus uitgevoerd kan worden krijg ik medicijnen die mijn ongi uitstellen. Zo hoef ik geen nieuwe afspraak te maken en weer 3 maanden te wachten voor ik ingepland kan worden.

Voor de zekerheid even bloed laten prikken, omdat een veranderde cyclus (mocht dat het geval zijn) op problemen met je schildklier kan duiden.

Ben gelukkig wel flink gerustgesteld!! Vooral door het bericht dat mijn baarmoeder er weer helemaal goed uitziet!!

Straks maar weer op weg naar kamp... Had even een pauze om naar het ziekenhuis te gaan, maar snel weer terug naar de gekte, haha!

Liefs Daisy

Hey meis,

Wat een positief nieuws! Was je gevoel toch goed, wat die vroege miskraam betreft.... Fijn dat alles goed is en je weer door kan met het volgende stapje richting een klein wondertje!!

Veel plezier op het kamp!!

Liefs Anna

Lieve Daisy,

Fijn dat je weet dat je gevoel je niet in de steek heeft gelaten.
Lijkt me wel dubbel: de vroege miskraam is natuurlijk heel vervelend (hoewel je natuurlijk niet hebt geweten dat je even zwanger bent geweest) en aan de andere kant ook wel weer 'fijn' omdat je dus weet dat je wel zwanger kunt worden.

Wel fijn dat je baarmoeder er weer goed uitziet!

Meis, ik hoop dat je van je kamp kunt genieten.
En ik hoop nog véél meer dat het de volgende ronde raak is!

Veel liefs, Marieke

Helemaal afgedraaid vandaag terug van kamp!

Bedankt voor jullie reacties! Idd wel een bevestiging dat zwanger worden echt lukt. Het gevoel van een vroege miskraam heb ik idd niet zo. Tenminste, ik voel geen echt verlies oid. Denk (wat Marieke ook zegt) omdat het zo onwijs vroeg was.
De gyn zegt ook dat het echt toeval is dat ik heb geweten dat ik zwanger was, omdat de meeste vrouwen het zo vroeg nog niet eens door hebben.

Maar... heb ook net een positieve ovulatietest gehad, wat dus betekent dat mijn cyclus gewoon door gaat waar hij gebleven was, met 1 dagje vertraging.
Pfffewwww...

Nu lekker genieten van een extra vrije dag en heeeeeel veel uitrusten van afgelopen week!.

Terug
Bovenaan