helemaal goed gekeurd

zo net naar het consultatie bureau geweest.
Ethan is weer helemaal goed gekeurd en heeft zijn voorlopig laatste enting gehad

hij weegt 7570gram is 65cm en hoofd omtrek is 42cm
ze vond hem een opgewekt en vrolijk mannetje..

ook kreeg ik weer een compliment dat ik nog altijd borstvoeding gaf en ze vond Ethan een grote vent dat hij al zo lang slaapt en op de 4 voeding zit en heb daarom officieel van het cb groen licht op groente en fruit te geven(wat ik al deed haha)

Ethan heeft alleen maar even gemopperd en pruillipje getrokken bij het 2de spuitje 1ste spuitje heeft hij helemaal niet van gemerkt

wat fijn dat alles goed was en wat is hij alweer groot zeg. geef je echt maar 4 voedingen per dag, wauw ik geef nu tich keer, hij is helemaalontregeld door de vakantiewarmte in mallorca

ja klopt.. de tijden kunnen wat af wijken maar meestal:
tussen 5 en 6uur
tussen 10 en 11uur
tussen 3 en 4uur
en rond 8uur

dan krijgt hij rond 12uur 1/3 tot 1/2 fruit en rond 5uur 1/3 tot 1/2 groente

maar komt ook wel eens voor dat hij geen 5uur er tussen heeft maar 4 of 4,5 uur ja dan zit er al zo wat een voeding extra bij

Fijn dat ie weer 'door de keuring is'!
4 voedingen met bv! En wat een keurig om-de-vijf-uur-schema!
Da's wel bijzonder. Ik zat op 6 voedingen met 2 maanden en toen liep mijn voeding al heel erg terug, kreeg dit ook niet meer op peil gekolft. Toen maar overgestapt of flesvoeding, bevalt ook prima moet ik zeggen.

Ethan en Ivo zijn bijna even groot, Ivo was woensdag 66 cm, 7250gram en 41cm hoofdomtrek.

Ethan zat een maand terug nog op de ongeveer 8 voedingen..
de borstvoeding is bij mij ontzettend goed te regelen.. ethan hoef maar een dag tussen te hebben dat hij vaker komt en de volgende dag bijv weer terug zit op zijn oude schema dan heb ik direct flinke stuwing..

bijv vorige week kwam hij opeens weer voor de 12uur voeding en nachtvoeding voor 4 dagen en toen hij opeens weer door sliep zat deze mama wakker in bed van de pijnlijke stuwing

Terug
Bovenaan