Na wekenlang snotverkouden en ziek te zijn geweest, en na een maand ellende met de fruit- en groentehap van Isis, lijkt deze week ineens wel een omslagpunt. Ik voel me honderd keer beter, Isis heeft eindelijk het vaste voedsel door en smult er nu van, en we zijn deze week met brood begonnen en ook dat vindt ze superlekker! En dan schijnt ook nog het zonnetje... Heerlijk! Soms zit gewoon alles mee...
Bovendien wilde ik vandaag wat foto's maken omdat Isis precies 7 maanden is (doe ik elke maand), en die zijn ook nog eens supermooi geworden. Hebben de tips van Poppetje71 en Esmeeke toch hun vruchten afgeworpen:
Ik ben zooooooo verliefd op dit kleine meisje, maar dat gevoel kennen jullie vast wel.... Ik wilde het gewoon even delen!!
groetjes,
Myrna, mama van Isis (vandaag 7 maanden!)
Bovendien wilde ik vandaag wat foto's maken omdat Isis precies 7 maanden is (doe ik elke maand), en die zijn ook nog eens supermooi geworden. Hebben de tips van Poppetje71 en Esmeeke toch hun vruchten afgeworpen:
Ik ben zooooooo verliefd op dit kleine meisje, maar dat gevoel kennen jullie vast wel.... Ik wilde het gewoon even delen!!
groetjes,
Myrna, mama van Isis (vandaag 7 maanden!)