helemaal in de stress: we gaan ons huis verkopen en een nieuw huisje zoeken!

A

Anoniem

Guest
Nou zouden jullie misschien denken, waarom raak je daarvan in de stress? Nou, ons huis moet verkocht gaan worden (en nu gaan we langzaamaan alvast eens kijken wat er te koop isvoor ons op de huizenmarkt) en dan wil je je huis helemaal netjes hebben, maar ........ ik heb 2 ukkies (eentje van 22 maanden en eentje van 3 maanden), hoe moet ik in godshemelsnaam mijn huis schoon krijgen en houden??? Het is altijd tegen mijn principes om te poetsen als de kinderen (en dan met name de oudste) op zijn, maar ik kan nu bijna niet anders!

Morgen komt de makelaar in ieder geval foto's maken en aan het eind van de week staat ons huisje officieel te koop!

Iemand tips???

x Miranda

hallo

misschien dat je de kids de dag voordat de foto's worden gemaakt naar iemand kan brengen die oppast dat jij kan opruimen en poetsen etc. dan hoef je op de dag zelf misschien niet zoveel op te ruimen dan alleen wat speelgoed? en als er kijkers komen dan weet je dat toch ook van te voren? dan kan je misschien hetzelfde doen? ik weet het anders ook niet zo gauw.

succes ermee

groetjes angela

o stom lees nu dat de makelaar morgen al komt anders stuur je je man/vriend vanvond even met de kids naar oma of opa dan kan je het grootste gedeelte alvast doen?

Terug
Bovenaan