Helemaal in de war...

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Ik meld me toch nog een keer want ik ben helemaal in de war..... Ik heb in m'n vorige topic aangegeven dat ik er niets van begrijp, waarschijnlijk heb ik deze ronde een hele vroege eisprong!

Bij toeval wat eerder een ovu-testje gedaan en gister en eergister 2 knalpositieve streepjes ( 7 dagen na eerste dag menstruatie) en vanochtend weer een ovu-testje gedaan en dit keer geen positief streepje.... Ik zou dus denken dat m'n vruchtbare dagen alweer voorbij zijn...

Mijn man en ik hebben de afgelopen dagen goed geklust en we gaan nog wel even door (voor de zekerheid en tja...ook lekker...hahaha) en ik blijf de komende dagen ook de ovutestjes doen...just to be sure maar ik vind het echt mega verwarrend!! Ik dacht ook wel m'n ei te voelen de afgelopen 2 dagen, vooral gister!

Ik wens iedereen een fantstisch mooi weekend!!
Sorry voor mijn zoveelste verhaal maar wordt hier een beetje onzeker van....

Dikke knuffel Lynn.

snap dat je er onzeker van wordt schat!! maar gelukkig heb je je ei wel ondenkt zo vroeg!! dan is je cylcus ook lekker kort deze maand, ook wel eens lekker toch?!
dus nu weer de wachtbank op?
duim voor je!!!!xxx

Dank je wel schat!! :) Ik ga er maar niet vanuit dat m'n cyclus korter is, dan is de teleurstelling wéér zo groot maar ik vind het gewoon gek....Ik blijf het in de gaten houden, meer kan ik nu toch niet doen....

Het zou toch wat zijn zeg.....Hoe is het bij jou? Is het wachten nog uit te houden? Duim, duim, duim!!
Gaan we dan samen door naar de mama-club????
Ik heb deze ronde wel opeens een veel positiever gevoel over alles, ook zo'n rare gewaarwording! Haha!!

Liefs!

Hoi, ik lees nog steeds mee bij zwanger worden en lees je berichtje.
Ik gebruikte ook altijd ovulatietesten en had altijd een aantal dagen twee strepen. De eerste dagen licht en dan heel donker. Wij dachten dus dat wij op zaterdag een echte positieve test te hadden en dan dus de zondag de eisprong. De dagen daarvoor ook geklust, maar niet wetend dat toen de ei voorbij kwam.
Nu schijnt ik dus de donderdag mijn eisprong al gehad te hebben. Want uit alle echo blijkt niet dat ik terug gezet moet worden.
Soms kloppen die testen dus helemaal niet. Je moet rond de eisprong gaan klussen en de testen ernaast houden. Maar ze zeggen niet alles

Ik hoop voor je dat je dit keer wel mag aansluiten bij de mamma club

yvonne

@zusteryvonne: Ik begrijp uit jou verhaal dat jij dus ook eerder een eisprong had dan dat je dacht??
Maar het is dan toch wel raar dat ik gister en de dag daarvoor 2 positieve strepen had en vanochtend niet meer... Eerder kon ik niet testen want toen was ik nog ongesteld en dat lijkt me wel heel erg snel (ongi tussen 06-10 en 10-10) Normaal gesproken zou ik tussen de 16de en de 21ste mijn vruchtbare dagen hebben. Daarom zeg ik ook: we klussen maar gewoon door voor de zekerheid.

Ik hoop dat ik en vele anderen zich deze ronde mogen aansluiten bij de mama-club!

Liefs Lynn.

Hey meid!

wat verwarrend zeg! Maar goed dat jullie geklust hebben en je ws je ei heb gehad! Wanneer denk je dat je kunt testen? Spannend hoor!

Good Luck *********************

Liefs Renate

p.s. dit forum is er voor om je ei ;) kwijt te kunnen!!

Fijn weekend!!

Nou meid dit keer dus n korte cyclus, dus eerder je nod! Spannend, ik duim met je mee!

@Renate: als ik indd een vroege ei heb gehad en daardoor nu een kortere cyclus heb, dan zou ik het weekend over 2 weken kunnen testen maar ik ga nergens vanuit...... Pffff..... Wat verwarrend allemaal!!

Net weer een ovutestje gedaan en nu ook negatief dus ik denk echt dat m'n ei al geweest is, aan de hand van die 2 positieve ovutestjes van de week.... Toch maar ff door klussen en ik hou het de komende dagen gewoon in de gaten aan de hand van de ovutesten.....meer kan ik niet doen!! Ben benieuwd, het wel een ander gevoel over deze ronde dan de afgelopen maanden! We shall see....

Fijne zondag allemaal! Kus Lynn.

Terug
Bovenaan