helemaal klaar mee!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
toen ik bevallen was van mijn 5e kindje had ik nog zoiets van ,ben er nog niet klaar mee.
heb alles ook nog bewaard.
maar nu na mijn 6e kindje vindt ik het heel mooi geweest,ik heb alle zwangerschapskleding verkocht en de babykleding heb ik nog op zolder staan maar gaat binnenkort ook de verkoop in.
ik ben er klaar mee,ben heel gelukkig met ons grote gezin,ze hebben allemaal een eigen slaapkamer en kan ze allemaal de aandacht geven die ze verdienen.
nou is het weer mijn tijd om m,n lichaam een klein beetje rust te geven en af te vallen.
nog meer meiden die er klaar mee zijn of juist meiden die er nog graag eentje bij zouden willen hebben?
liefs sil

Hoi,

Ik heb er een beetje een dubbel gevoel bij:
heb nu 3 kids: 2 jongens van 8 en 6 1/2 jaar en een meisje van 9 1/2 maand.
En aangezien ik 3x een keizersnede heb gehad, is het wel genoeg geweest.
Maar ik zal de babytijd erg missen en ik vind het ook nog moeilijk om te zeggen: het is nu genoeg geweest. (Al zeg ik het wel.)
Krijg toch een beetje een melancholisch gevoel..........
Maar een 4e komt er toch denk ik echt niet meer, maar zeg nooit nooit.....

Ik ben trouwens nu wel alle babyspullen, zoals maxi cosi etc aan het wegdoen/verkopen.

Groetjes Renata.

Hoihoi,
Ik ben er ook helemaal klaar mee. Na mijn derde wist ik niet of ik nog een kindje wilde en heb ik eigenlijk weinig tijd gehad om daar over na te denken. Voor dat ik het wist was ik alweer zwanger, totaal onverwacht. Maar voor mij en mijn man was het meteen duidelijk, dit kindje is helemaal welkom. Maar na de komst van Liv wist ik het zeker, ik ben klaar. Ik moet zeggen dat het een heerlijk gevoel is, vooral omdat ik het zo zeker weet. Geen twijfels meer wel/niet. Gewoon niet!
Dat melancholische gevoel heb ik wel hoor, maar ik denk dat ik dat altijd blijf houden. Ik vind alles rondom zwangerschap, bevalling zo speciaal. Al zou ik 10 kinderen krijgen, het gevoel van getrappel in je buik zal ik altijd missen. En die babytijd vind ik ook zo mooi dat daar altijd een soort roze-wolkjes-gevoel om blijft hangen.
Heb nog wel even een vraagje voor Sil. Jij hebt 6 kids en zegt ze allemaal voldoende aandacht te kunnen geven. Nou moet ik zeggen dat ik daar de laatste tijd een beetje mee worstel, misschien heb jij wat tips. Mijn derde is nu 2,5 en vraagt de HELE dag aandacht, geen minuut laat hij me met rust, erg vermoeiend dus. Daarnaast heb ik natuurlijk de verzorging van Liv die nu 11 maanden is en voortdurend omvalt enzo (ze gaat telkens staan namelijk). Ik heb het gevoel dat ik erg veel tijd steek in de twee jongste waardoor de twee oudste (8 en 5)er soms wat bij inschieten. Hoe moet ik dit aanpakken? Alvast bedankt.
groetjes,
Ivy

hoi

nou ik heb nu twee kindjes en ben ook klaar nu moet ik eerlijk bekennnen ben alles al aan het verkopen.vind het nu ook wel weer lekker dat ze groter worden en vind het wel makkelijker weer worden.petje af hoor zo met 6 kids .gr wendy

hoi hoi
het is logisch dat de jongsten heel veel aandacht  vragen en de oudsten soms wat tekort
komen.ik doe het zo,elke dag ga ik met mijn dochter van 11 even een onder onsje houden,dat maakt niet uit waar,of we wandelen met de honden of als ik onder de douche sta.
ik ga vaak met haar naar de stad,wat ze heerlijk vindt.mijn zoon van tien neem ik vaak mee naar de winkel,ff met z,n tween in de auto en dan praten we veel.en wat wij ook doen is met z,n allen aan tafel eten en dan laten we de kids om de beurten vertellen over hun dag.we zitten dan best lang aan tafel maar we luisteren wel naar elkaar.
het is soms best moeilijk want ook ik heb best dagen dat ik moe ben,en zolas de meesten met oudere kids mischien wel weten kan een klein verhaal heel lang duren.
maar ze zijn allemaal tevreden zo en als ze dat niet zijn zeggen ze het ook.
succes he
liefs sil

Terug
Bovenaan