Helemaal klaar met het verzinnen van allerlei smoesjes

Ik zal zo blij zijn als het maandag is en we eindelijk weten of er echt een wondertje in mijn buik zit. Daarna kunnen we het dan aan iedereen gaan vertellen en dan hoef ik me niet meer zo schuldig te voelen als ik me weer zo beroerd voel. Op mijn werk krijg ik regelmatig de vraag of ik niet ziek ben, schijnbaar zie ik er heel moe uit. Een aantal mensen in mijn omgeving weet het wel, maar ik vind het gewoon moeilijk om te doen alsof ik heel fit ben, terwijl ik eigenlijk heel ziek ben. Pff, wat een geklaag eigenlijk! Ik ben natuurlijk heel blij dat ik zwanger mag zijn, maar na al dat gekots van de afgelopen week, ben ik er eigeniljk een beetje klaar mee. De hele dag dat misselijke gevoel en niet goed in kunnen schatten wat je kan eten, de moeheid die ervoor zorgt dat ik halverwege de dag als een blok in slaap val op de bank en al die pukkels in mijn gezicht.......Ik lijk wel een puber!
 
Haha moet even lachen om de manier waarop je het schrijft. Maar het is idd vervelend als je niet kan vertellen wat er scheelt. Als mensen het weten kijken ze er niet van op en zijn ze enorm begripvol. Nog effies en dan kan je het zeggen hoor
 
Hoi

je mag best soms even beetje klagen vooral als je zo misselijk bent en veel moet overgeven, je hebt het er voor over maar toch!!!

succes maandag!
 
Herkenbaar hoor. Bij mij zeiden m'n collega's meteen: je bent toch niet zwanger hè!

Voor je het weet is deze fase over. Ik zat bij m'n 1e en 2e de eerste periode onder de pukkels. Daarna een huidje als een perzik gehad. Ik voelde me fit en straalde.
En omdat ik best slank ben zag je met 8 weken al een buikje. Nu ook weer.... ik lijk wel vier maand zwanger! Niet te doen al die smoesjes! haha! Hang in there...
 
Terug
Bovenaan