Helemaal klaar met lage bloeddruk

Grrrr ben er helemaal klaar mee...
Ben zo moe....
Echt niet fijn zo'n lage bloeddruk(90/55)
Paar jaar geleden ook lage bloeddruk gehad en begon ook met vermoeidheid...tot op den duur zo laag was dat ik niet meer uit bed kon komen, zodra ik op stond viel ik weer om zo vermoeid was ik toen...

Advies was toen maak je eten extra zout, en eet veel zoute drop...

Maar heb gelezen dat dat tijdens de zwangerschap dus niet goed is...tenminste niet in de hoeveelheid die ik dan nodig heb...

Ben vandaag sinds 9 uur wakker, normaal gesproken slaap ik s'middags 1 tot 2 uur. Nu dus niet gedaan en lig kapot op de bank...komt mijn vader straks ook nog om de autoradio om te wisselen...

Ben echt klaar met die vermoeidheid...
Iemand tips?
 
sorry meid geen tips ben zelf ook erggggg moe en dat terwijl mijn bloeddruk gewoon goed is:s
ik probeer smiddags gewoon te slapen en niet te veel te doen overdag meer kun je niet doen denk ik

xxx
 
Ha,

Ik heb tijdens zwangerschap ook altijd erg laag bloeddruk (laagste was 84/48) maar ben tot verbazing van vk bij alle 3 de zwangerschappen nooit flauw gevallen. Ik voelde me juist beter dan als ik niet zwanger ben want dan ben ik regelmatig duizelig (dan is het niet zo laag).

Echt tips heb ik dus niet, maar wat ik wel deed is Elke middag opkikker drinken,
Floradix tabletten gebruiken, dit is wel meer voor je IJzer maar werkt er wel op door,
Hoeft niet allemaal zoute drop etc maar wel hartig, eet tussendoor worst/tuc/naturel chips etc.
Blijf met regelmaat eten, ook rond koffie tijd en dan dus iets hartig en niet zoets

succes en probeer ook je rust te nemen

groetjes
 
Heb je je al eens laten testen of je ijzer wel goed is,ik ben dus ook heel erg moe en mijn ijzer is aan de lage kant hebt daar sinds een dikke week tabletten voor,werken nog niet helemaal tegen de vermoeidheid,maar begint wel beter te gaan.

Als ik een slechte nacht heb gehad dan ben ik s'morgens ook nog kapot en ga ik s'middags ook nog maar even liggen.

Ik ben nu bijna 29+3 weken hoever ben jij nu?
 
Ik heb tijdens mn zwangerschap ook altijd een lage bloeddruk gehouden, ik at ook drop en alles is goed gekomen. Ik deed meestal voordat ik opstond een paar dropjes eten, rond tien uur cup a soup, 12 uur een flinke maaltijd evt ook met soep. En smiddags weer dropjes. Ik viel altijd bijna flauw heel vervelend maar het is niet anders... Drop is idd niet goed maar dat geld over het algemeen ook over zout. En vooral voor de mensen met een hoge bloed druk...Neem vooral je rust op de momenten dat het kan en eet gezonde voeding. Je kunt bijvoorbeeld zorgen voor extra vit. C inname als je een ijzer rijke maaltijd neemt dit zorgt ervoor dat je ijzer beter word opgenomen(mocht je ijzer aan de lage kant zijn) Bijvoorbeeld een maaltijd met spinazie en nadien een glas verse jus. Hierdoor krijg je automatisch meer energie. Maar vergeet niet dat je lichaam een nieuw leven aan het creëren is en daarvoor is een hoop energie(voedingsstoffen/bouwstoffen) voor nodig.
 
Thanx voor jullie reacties...
Drop werkt in ieder geval niet...
Cup à soup geprobeerd ook niet...

Ben nu bijna 20 week...
Heb morgen echo en zal nog ff met mijn ha overleggen deze week...
Kan s'middags niet even weg omdat ik niet durf te rijden als ik zo moe ben dus zit iedere middag thuis
 
Ik heb tijdens deze zwangerschap rond de 20 weken ook hele lage bloeddruk gehad dat blijkt normaal te zijn..

Bouillon drinken helpt ook,bij mij tenminste....

Als het goed is gaat hij na de 20 weken weer stijgen..

Heel veel ducces
 
Terug
Bovenaan