Helemaal klaar ?

hmimes

New member
ik vraag me af of jullie al helemaal klaar zijn met de voorbereidingen , bedje al opgemaakt ? vluchtkoffer etc etc . Ik nog niet alles , er lijkt iedere keer wat bij te komen . Ik heb me koffer ook nog niet klaargelegt moet nog 5 wkn vindt het zo dichtbij helpppp . Wat moet er allemaal nog afgerondt worden ? Wat we echt niet mogen vergeten ?
 
Nee, wij zijn nog niet klaar. Gisteren 9 deuren naar de logerij gebracht, wanneer de deuren terug zijn ga ik als eerste die van de babykamer en toilet beneden schilderen. Morgen & maandag dubbel glas plaatsen, Stucadoor komt nog langs voor een dag werk. Maar dat zijn allemaal dingen in de rest van het huis.

In principe is de babykamer (op de deur na) af. Vandaag de hangwieg en vitrage gewassen en de eerste babywas gedaan, nog 2 babywassen en dan is dat klaar. Daarna nog even grondig poetsen, wieg ophangen & opmaken, vluchttas klaar zetten, banden van de kinderwagen nog even checken, box klaar zetten en ze mag komen!

Ook ik moet nog 5 weken, maar wordt over 4 weken gestript toch voel ik nog helemaal geen stress...
Het komt toch altijd wel goed!
 
Hier is alles klaar, bed staat ook sinds vandaag omhoog. Vanaf morgen mag ik officieel bevallen. Nou kom maar op.
 
druk met de babystrijk hihi maar verder is alles wel klaar. pas rond de 37 weken de rest klaar maken voor bevalling idd zoals het bed omhoog, tas klaar en dergelijken,

En ik moet de enveloppen nog schrijven en boodschappen halen zoals beschuit en muisjes!
 
Ja hoor, dat is eerst echt wel genoeg. Mijn oudste dochter was bij de geboorte al 54cm en nog geen twee weken later kon ze maat 56 al niet eens meer aan!
Je kan er van uitgaan 1 setje per dag dus nu heb je voor een week kleertjes ;-)
 
Alleen mijn bed moet nog omhoog. 15 oktober lomen de klossen...
Verder moet woningstichtig nog ff deur schuren ivm klemmen.
Maar in principe zijn we er helemaal klaar voor
 
Ik moet nog beginnen!!! Hahahaha....
Maar goed ik heb ook nog even, alhoewel de tijd nu wel snel gaat. Alles staat al wel in huis, maar moeten alles nog in elkaar zetten, wassen en inruimen.
Maar werk komende week nog en heb daarna verlof, dus dat moet goed komen.

Bed hoeft niet omhoog, want sinds een week staat ons nieuwe bed en die is al hoog genoeg. Top bed!

Iedereen nog veel plezier met de laatste voorbereidingen.
Liefs
 
Terug
Bovenaan