Helemaal mis, denk ik

Ha,

Ik ben een tijdje niet meer zo actief geweest, moe en misselijk 's avonds.
Maar nu denk ik dat ik echt afscheid kan nemen: afgelopen maandag merkte ik dat ik wat bloed verloor, ietsje maar, maar goed, de schrik zat erin. Heb toen de verloskundige gebeld, maar ja, die zei ook dat we maar af moesten wachten.
Dinsdagmorgen was er eigenlijk niks, 's avonds wel weer wat bloed. Woensdag overdag ook wel wat, maar gisteravond kreeg ik ook buikpijn en toch wel echt helder rood bloedverlies en ook wel  wat stolselss.  Vanochtend was het weer minder. Had ondertussen de verloskundigen al weer 2 x gebeld in de tussenliggende dagen (ze zullen me ook wel een zeur vinden, maar goed). Vanmorgen maar weer gebeld dat ik ook niet meer wist hoe of wat. Dat ik er eigenlijk wel vanuit ga dat het een miskraam is, maar dat ik graag zekerheid wil. Nu krijg ik morgenochten een echo. Gelukkig. Hoewel ik het voor mezelf eigenlijk wel weet dat het mis is, houd je toch nog steeds een beetje hoop. Vooral ook omdat het tot nu toe geen hele lading bloed is of een echt heel groot stolsel.
Nou ja, ik wilde dit gewoon even kwijt. wordt een beetje naar van die onzekerheid.

Wilmi

Hoi Wilmi.

Nou je bent teneerste geen zeur hoor!!
Ik zou hetzelfde doen,zeker weten.
Je bent ineens zo onzeker en je wil weten waar je aan toe bent!
Fijn dat je morgen een echo krijgt,ik zal voor je duimen dat toch alles goed mag komen!!
Sterkte meid!!

Groetjes Mikkie.

je moet altijd doen wat jij vind dat je moet doen ...en als dat is 100 keer bellen dan doe je dat gewoon!!!
het is jouw lijf en jij voelt zelf wel wat er mee is en dan moeten ze gewoon hun best voor je doen.
Toy toy toy morgen

groetjess manon

Hoi hoi,

Ik ben het er mee eens hoor, je bent echt geen zeur! Je moet oop elk moment van de dag kunnen bellen! Ik ga voor je duimen dat het morgen goed zit.
Zelf had ik met de miskraam in september alleen een halve dag goed bloedverlies, daarna nog niet eens een kwart inlegkruisje vol. Wel helderrood, maar heb geen stolsels gehad. Die kwamen er allemaal de volgende mensturatie uit. Met de miskraam in september had ik juist wel stolsel, 1 dag heftig, daarna zwakte het af. Soms hoor je ook dat het innestelingsbloedingen kunnen zijn. Wie weet... Ik ga voor je duimen!

Groetjes sientje

Hoelang heeft het bloeden geduurd? Volgens mij niet lang zo te lezen, dus dan bestaat er zeker nog een kans dat het nog goed zit! En hoe zit het met je kwaaltjes? Zijn die ook afgenomen of heb je die nogsteeds?

Bedankt voor het meeleven!
Het is inderdaad niet goed; op de echo zagen we helaas een lege vruchtzak.
Maandag moet ik nu naar de gynaecoloog om te kijken of ik gecureteerd moet worden of dat het beter is om af te wachten.
Ik was er de laatste dagen al wel van overtuigd geraakt dat het inderaad niet goed was, dus bij de verloskundige kreeg ik niet echt een grote schok.
Ben wel heel blij dat ik aangedrongen heb op die echo, nu hebben we tenminste zekerheid. Anders blijf je toch hopen.

Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap!

Groeten,
Wilmi

Bedankt voor het meeleven!
Het is inderdaad niet goed; op de echo zagen we helaas een lege vruchtzak.
Maandag moet ik nu naar de gynaecoloog om te kijken of ik gecureteerd moet worden of dat het beter is om af te wachten.
Ik was er de laatste dagen al wel van overtuigd geraakt dat het inderaad niet goed was, dus bij de verloskundige kreeg ik niet echt een grote schok.
Ben wel heel blij dat ik aangedrongen heb op die echo, nu hebben we tenminste zekerheid. Anders blijf je toch hopen.

Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap!

Groeten,
Wilmi

Terug
Bovenaan