Helemaal nakkes nada nikkes

zaterdag was mijn NOD, maar omdat de eisprong iets later was dan normaal, dacht ik maandag ga ik pas testen. Ik voel helemaal niets, geen krampjes, geen hoofdpijn , heb geen rossige afscheiding zoals anders, de tampon test laat geen enkel rood puntmutsje zien. De borsten zijn wel iets gevoelig, maar de misselijkheid wijt ik aan wat slaapgebrek dankzij de hooikoorts.

Stiekem heb je dan hoop he, maar vanmorgen was mijn temperatuur flink gekelderd, dus testen laten we achterwege en nu is het wachten op de kabouters met hun rode puntmutsjes.

Getsie hier baal ik zo van, gewoon niet weten wanneer ze op de stoep staan.

groetjes
Miep

Hoi Miep,

Waardeloos he dat niet weten waar je aan toe bent. Sinds ik vorig jaar zomer stopte met de pil is bij mij ook nooit meer een peil te trekken geweest op mijn cyclus. Met het zwanger zijn is het helaas nog niet veel beter.  Het wordt tijd dat hier met dat mooie weer verandering in komt.

Hou je taai en geniet van je tuintje want als je ergens afleiding kunt vinden is het daar wel. Heerlijk rommelen met die planten.

Liefs,
Daantje

Hoi Miep,

Wat irritant toch he die kaboutertjes kun je ze niet uit de tuin lozen?
Wel zo makkelijk als we het zelf konden regelen he'.
Maar ja hoop dat ze er gauw komen dan weet je ook dat je ze weer goed moet
af spoelen en opbergen voor dat ze een koudje oplopen .
Nou hoop dat je gauw wat weet.

Groetjes astrid

Balen zeg, het is  toch iedere keer dat het niet gelukt is  weer een domper!!!
Dat ze maar snel komen dan heb je dat ook maar weer gehad.

Op naar een volgend ei!!!!

Liefs Britt

lieve Miep,

Ik hoop dat die tuinkabouters er nog steeds niet zijn hoor. Meid wat maak jij het spannend zeg.

En als ze nu wel komen, stuur ze dan door naar je tuin joh, heb je er ook geen last van (grapje mag wel he?)

Maar ik hoop in ieder geval voor je dat ze weg blijven.

Enne, laat ons niet al te lang in spanning he.

liefs Hester  

Terug
Bovenaan