helemaal niet lekker

hi allemaal, ik ben chantal en ben nu bijna 16 weekjes zwanger.. Voor mijn gevoel gaat het helemaal niet zo goed, ik slaap ontzettend slecht (bijna niet) ben ontzettend moe dus en heel erg snel duizelig. Als ik teveel doe of zo..Ik ben ook helemaal wit nu en wil zo graag slapen, maar het lukt gewoon niet, slaap pas tegen 5 uur of zo. Hebben meer mensen dat? En hebben jullie een paar tips voor me dat ik beter kan slapen?

Groetjes Chantal
 
Als ik jou was ging ik even naar de huisarts. Als je zo snel duizelig bent heb je misschien bloedarmoede, iets met je suikerspiegel etc. Misschien als dat opgelost is, je ook van je slaapproblemen af bent.
 
Ik zal proberen in ieder geval een beker warme melk te drinken voor het slapen gaan, dan ontspan je meer. Ik was in de 16 week van mijn zwangerschap ook vaak duizelig en dat ging gelukkig vanzelf weer over. Slapen doe ik de hele zwangerschap al slecht, maar bij mij wende het. Ik ga voor het slapen gaan nog even een frisse neus halen, en daarna mijn beker warme melk en dat scheelt een hoop.
Succes!!!
 
ik ben nu ook precies 16 weken zwanger en ik slaap ook slecht wat ik dan doe is mijn walkman opzetten met rustgevende muziek en dan wordt ik helemaal ontspannen en val dan iets makkelijker in slaap.
succes ermee.
 
Terug
Bovenaan