helemaal niet misselijk

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

Ik ben voor de 2 e keer zwanger maar ik ben nog helemaal niet misselijk. Wie is er ook helemaal niet misselijk geweest en bij wie kwam het pas na de 6 e week.

groetjes,
nous

Heb ook nergens last van gehad  Lekker toch? Ik had weer andere kwaaltjes zoals moe en verstopping. Maar misseleijk nee.

Hoi hoi!
Ik zou zeggen wees blij, ik ben al vanaf week 4 dusdanig misselijk dat ik niets meer binnen hield, nog geen kopje thee! Nu heb ik medicijnen gekregen en gaat het een stuk beter. Hadden deze niet geholpen had ik aan het infuus gemoeten dagelijks!        

ik ben bij mijn   eerste zwangerschap(meisje,net 2jaar) en nu bij mijn tweede(jongen 19,3 week) ook helemaal  NIET misselijk geweest alleen bij beide erg moe bij de eerste ging het over met 13 wekn maar nu heb ik er al een lopen dus ben nog steeds moe voordeel dat ze nog een tukkie overdag doet ga ik vaak even mee
en bij de eerste erg veeeeeeel vocht   me enkels waren net zo dik als me kuiten

en nu begint het maagzuur al bleeeh ook niet fijn
gr marijke

dag allemaal, ik ben ook helemaal iet misselijk heb ook 3 testen gedaan om er echt zeker van te zijn dat ik zwanger ben! Nu op naar de 6e week!

hoi

Ik ben nu 23 wkn zwanger en heb ook nauwelijk last gehad van kwaaltjes, Ik vind dat wel super, ikhoop dat ik dit zo vol blijf houden tot het eind. Ik geniet er dubbel op van.
Dit is trouwens mijn eerste zwangerschap.

Groetjes Carol

Hallo,

Ik heb ook geen last van misselijkheid. Ja af en toe een beetje onpasselijk gevoel maar daar is dan ook alles mee gezegd. Verder ben ik wel moe en heb het vaak koud en mijn borsten staan op springen. Maar dat is allemaal het minste.

Aanstaande dinsdag een intake bij de VK, ben benieuwd. Omdat ik niet misselijk ben voel ik me wel wat onzeker? is het wel goed dan of heb ik gewoon geluk?

Ik wacht even tot dinsdag dan kan ik al mijn vragen op haar afvuren

dikke kus talke
9wkn 1dag

Hoi,

Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik de eerste maanden de hele dag zo duizelig, dat ik daar eigenlijk misselijk van werd!

Nu ben ik 7 weken zwanger van de tweede en is het veel minder. Ik ben wel supermoe, maar afgezien daarvan merk ik maar weinig. Heerlijk natuurlijk, maar ook mij maakt het wel een beetje onzeker, ik heb ook 3 testen gedaan en ze waren toch echt alledrie positief!!
Over 3 weken voor het eerst naar de verloskundige en de eerste echo, ik zal toch wel erg blij zijn als ik iets tastbaars in handen heb!

Terug
Bovenaan