Helemaal niets!

A

Anoniem

Guest
Zoals ik gisteren al vertelde heb ik bij De Tuinen de frambozenbladthee gekocht. Ik had gisteravond nog twee koppen op voor het slapen gaan en we hebben sex gehad. (dubbele kansen). Maar echt helemaal niets. Geen wee, geen kramp, echt alles rustig. Behalve mijn blaas. Ben vannacht wel 6 keer naar de wc geweest om de thee te lozen. Het is dus gewoon echt zo dat als de baby er niet klaar voor is er ook niets gebeurd. De thee is overigens wel lekker dus als je het ook wilt proberen...

jeetje zeg
maar je had toch ook al wat bloedverloes met slijm verloren
dus het zit wel te rommelen dan
ik zag dat je de 23 ste ben uitgerekend nou zegt dat niet zoveel ik heb zat vriendinnen die 3 weken te vroeg bevielen
ik natuurlijk niet bij de eerste 10 dagen te laat toen vond ik dat niet zo heel erg
ik maakte me nergens druk om en dacht komt van zelf wel
bij de 2 tweede een dag te laat dus ik hoop nu op een week te vroeg
'maar dat geluk zal ik wel niet hebben ga toch de frambose thee proberen zal best ook nog ergens anders goed voor zijn frambose schijnt van het gezondste fruit te zijn wat er is stond pas in de krant
vervelend he dat wachten ik zit mezelf ook de heletijd te bedenken dat ze het niet meer goed heeft in mijn buik dat de placenta niet genoeg voeding geeft
onzin natuurlijk maar dat komt door die ziekenhuis bezoeken dan is weer niet goed en een week later weer wel ik wordt er erg onzeker van en ik wil gewoon dat ze eruit komt zodat ik mezelf ook weer een beetje goed voelt want ik voel me nu al 8 maanden shit
ik denk dat ik mijn wijntje nodig heb dusssssss opschieten ha ha
het is maar goed dat we het zelf niet in de hand hyebben he
\sterkte groetjes marina
heb geen sex geprobeerd daar had ik gisteren avond geen puf meer voor
groetjes marina

Hoi Marina,

Jij ook heel veel sterkte. Wachten duurt inderdaad heel erg lang en ik heb hetzelfde. Ze maken me in het ziekenhuis zo onzeker dat ik me fijner voel als ze er uit is. Nog even volhouden.
x
36 weken en 6 dagen

Terug
Bovenaan